این مراسم باحضور جمع بسیاری از سربازان راهور، انتظامی و دیگر یگان های انتظامی استان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۹۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴
مراسم بزرگداشت روز سرباز از صبح امروز از سوی فرماندهی انتظامی استان مرکزی و قرائت زیارت عاشورا با حضور جمعی از مسئولان انتظامی استان مرکزی و نیز سربازان برگزار شد.

غبارروبی و عطرافشانی قبر شهید گمنام مدفون در میدان اصلی ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی از جمله برنامه‌هایی بود که باحضور مسئولان و سربازان نیروی انتظامی استان مرکزی برگزار شد.

سربازان نیروی انتظامی استان مرکزی، پس از این مراسم برای زیارت قبور شهدای استان در مزار شهدای آرامستان اراک حاضر شدند و با نثار فاتحه و گل افشانی این قبور مطهر به ساحت والای شهدا و امام شهدا(ره) ادای احترام کردند.

در این مراسم که باحضور جمع بسیاری از سربازان راهور، انتظامی و دیگر یگان های انتظامی استان برگزار شد، فرماندهان با برشمردن وی‍ژگی شهدا، ادامه راه و سیره این شهدای گلگون کفن را امری ضروری و مهم برشمردند.

به گزارش تسنیم، وی‍ژه برنامه روز سرباز با معرفی سربازان نخبه و برتر در عرصه های مختلف ظهر امروز و همزمان با نماز ظهر و عصر با حضور فرماندهی انتظامی استان مرکزی و معاونان و فرماندهان انتظامی استان در ستاد فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه می یابد.

ارسال نظرات