انقلاب اسلامی حامی مردم محروم بوده و یکی از دستاوردهای انقلاب، کمیته امداد امام خمینی (ره) است که خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۶۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۴




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، سردار محمدحسین بابایی در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس این نهاد اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس یادآور حماسه‌آفرینی و رشادت رزمندگان است.

وی شهدا را چراغ فروزان ایران اسلامی دانست و افزود: انقلاب اسلامی حامی مردم محروم بوده و یکی از دستاوردهای انقلاب، کمیته امداد است که خدمات ارزشمندی به نیازمندان ارائه می‌دهد.

بابایی پایداری در ایستادگی و ایمان به قدرت خدا را رمزموفقیت و عزتمندی ملت ایران برشمرد و از خدمات کمیته امداد و توجه به خانواده‌های محروم و نیازمند و تلاش برای رفع نیازهای این قشر تقدیر کرد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران ایستادگی و ایمان به قدرت خدا را رمز پایداری و پیروزی ملت ایران عنوان کرد و گفت: کمیته امداد در توانمندسازی محرومان و نیازمندان خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.

دیدار با خانواده شهدای والامقام، دیدار با جانبازان، حضور بر سر مزار شهیدان از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کمیته امداد مازندران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها