اجرای طرح آموزش اولیای دانش‌آموزان فعالیت نوینی از سوی مازندران بوده و وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد این اقدام نو را در سطح ملی اجرا کند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۶۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۹



به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، صبح امروز در دومین روز از هفته دفاع مقدس و نخستین روز از بازگشایی مدارس زنگ مهر در سراسر مدارس مازندران به ویژه به صورت نمادین با حضور مسئولان ارشد کشوری، استانی و شهرستانی در هنرستان دخترانه راهیان‌نور ناحیه یک ساری نواخته شد.

علی‌نقی پزدان‌پناه مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه‌یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش نرم پوشش تحصیلی در کشور را 94/2 درصد دانست و گفت: مازندران با 99/10 درصد مقام برتر را در پوشش تحصیلی کشور کسب کرد.

پزدان‌پناه فعالیت آموزش و پرورش مازندران را در اجرای پروژه مهر امسال موفق ارزیابی کرد و ادامه داد: اجرای طرح آموزش اولیای دانش‌آموزان فعالیت نوینی از سوی مازندران بوده و وزارت آموزش و پرورش در نظر دارد این اقدام نو را در سطح ملی اجرا کند.

مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه‌یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش در جمع دانش‌آموزان با بیان اینکه آموزش و پرورش محور توسعه همه جوامع محسوب می‌شود، اظهار کرد: توسعه واقعی زمانی میسر می‌شود که به‌جای آزمایشگاه به داخل مدارس حضور پیدا کنیم.

علی‌نقی پزدان‌پناه به ایجاد روحیه نظم‌پذیری در مدارس تاکید کرد و افزود: آموزش و پرورش باید درس‌ورزی را بیاموزد و مهارت‌های زندگی را توام با محفوظات به دانش‌آموزان منتقل کند.

مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه‌یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پروژه مهر نماد مدیریت منابع انسانی و برنامه‌ریزی یک‌سال تحصیلی دانش‌آموزان است، بیان کرد: آموزش و پرورش پیگیر تربیت و پرورش دانش‌آموزان متعالی است که بتواند در همه جوانب حق احترام را برای اولیای مدرسه و خانواده ادا کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها