اهتمام ویژه بسیج و سپاه مازندران در اجرای اقتصاد مقاومتی
رییس سازمان بسیج سازندگی مازندران: تسهیلات پرداختی ما هدایت شده است و اعطای تسهیلات براساس مصاحبه و بازدید در عرصه کار صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۶۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۳




به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران ، سرهنگ پاسدار غلام‌رضا شریعتی امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مازندران محرومیت زیادی داریم و با وجود سرسبزی دارای محرومیت‌های زیاد است و انقلاب اسلامی برای کمک به محرومین به وجود آمد و جوانان را در قالب مختلف برای محرومیت زدایی نیاز داریم و تلاش با ی رفع محرومیت‌ها با کمک همه مدیران امکان دارد.

وی با اشاره به اینکه 17 گروه اقتصاد مقاومتی در استان داریم و 90 روستا زیرپوشش این طرح هستند، افزود: تسهیلات پرداختی ما هدایت شده است و اعطای تسهیلات براساس مصاحبه و بازدید در عرصه کار صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: تحقیقات محلی در زمینه اعطای تسهیلات صورت می‌گیرد و در مراحل پس از پرداخت نظارت انجام که انحراف بسیار کمی دارد. رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران با تاکید بر توسعه اشتغال در روستاها، گفت: طرح‌های محرومیت زدایی بسیج سازندگی در روستاهای مازندران اجرا می‌شود.

وی افزود: با آموزش کاشت و داشت گیاه دارویی، پرورش بلدرچین، ایجاد صنایع تبدیلی مانند دستگاه عرقگیری, امکان اشتغال در روستاها وجود دارد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران، خاطرنشان کرد: تحلیل از شرایط زندگی آحاد جامعه وجود دارد و مدیران, خیران و بسیجیان همه همیار هم برای رفع محرومیت‌ها شوند چرا که محرومیت‌ها در بسیج سازندگی کاملا شناسایی شده وجود دارد و امیدواریم خیران کمک کنند و رسانه‌ها این امر را مطالبه کنند.

شریعتی تصریح کرد: عرصه تولیدات محصولات مقاومتی جز محصولات ارگانیک بوده و به دنبال کاهش هزینه‌های تولید هستیم و ورمی کمپوست از طرح‌های بسیج سازندگی است.

وی تاکید کرد: برای احصا دغدغه‌های تولید کننده در حال برندسازی بری تولیدکنندگان هستیم تا بتوانیم در بازار یابی و امنیت بازار فعالیت‌ها را افزایش دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلای مازندران تاکید کرد: مازندران استانی برخوردار از زیرساخت‌ها بوده و در راه روستایی, برق, مخابرات در بسیج سازندگی اقدامات ارزنده ای انجام و آنچه اتفاق نیفتاده پرداختن به اشتغال است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها