فرمانده تیپ مردم پایه صالحین ایرانشهر گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی مناسب برای بزرگداشت ارزش های انقلاب و یادآور حماسه ها و مجاهدت شهیدانی است که با مهر وجودشان پرده جهل، خشونت و افراط را دریدند و نور رحمت، استقلال و آزادی را بر جان ها تاباندند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۵۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
سرهنگ پاسدار حسین ظریفی در گفت و گو با خبرنگارخبرگزاری بسیج با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ملت ایران به دلیل پایبندی به ارزش های انسانی توانسته هویت و عزت خود را در ژرفای تاریخ بشریت و ملت ها به ساحل برساند و فرهنگ انسانی و اسلامی خود را در کوران انواع تهاجم های فرهنگی، نظامی، اقتصادی و سیاسی حفظ کند.
وی زنده نگه داشتن یاد و خاطره حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس و انتقال ایثار و گذشت رزمندگان دوران دفاع مقدس به نسل جوان را از مهمترین وظایف مسوولان دانست و افزود: ملت ایران هرچه دارند از برکات خود پاک شهدایی است که با نثار خون خود این عزت، اقتدار و سربلندی را به نسل امروز هدیه کرده اند.
فرمانده تیپ مردم پایه صالحین گفت: امروز نیروهای نظامی و انتظامی کشور با پیروی از فرماندهی کل قوا آمادگی کامل به منظور خنثی کردن هرگونه دسیسه و تجاوز را دارند.
سرهنگ ظریفی موفقیت نیروهای نظامی جمهوری اسلامی در مقابل هر گونه فتنه را از ولایت پذیری آنان دانست و افزود: مردم باید مواظب دسیسه های دشمنان باشند زیرا امروز با سلاح تهاجم فرهنگی وارد میدان شده اند.
31 شهریور تا هفتم مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نام گذاری شده است.
شهرستان 270 هزار نفری ایرانشهر در 345 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز استان سیستان و بلوچستان واقع شده است
ارسال نظرات