خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب استان قزوین:

طلاب در دوران دفاع مقدس نقش تاثیر گذار و کلیدی ایفا کردند

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه استان قزوین اذعان کرد: طلاب در دوران دفاع مقدس نقش تاثیر گذار و کلیدی ایفا کردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۳۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷

حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب الامر(عجل الله تعالی فرجه الشریف)استان قزوین در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قزوین در ارتباط با آغاز هفته دفاع مقدس ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرده این هفته  نقش طلاب در این دوره را بسیار مهم و تاثیر گزار توصیف کرد.

مصطفایی اظهار کرد: طی دوره دفاع مقدس قشر طلاب مانند سایر اقشار در عرصه  دفاع حضور پررنگ داشت و به علاوه دفاع در بحث تبلیغ نیز یک لحظه غفلت نکردند.

وی ادامه داد: طلاب همواره در هر بخشی که حضور دارند به نوعی پرچم دار محسوب می شوند و در زمان حضور در جبهه ها نیز به همین ترتیب عمل کرده اند، اگر از منظر قشری نگاه کنیم بیشترین تعداد شهید در همین قشر می باشد.

این مسئول با اشاره به شهدای شاخص این قشر در استان اذعان کرد: در استان قزوین شهدایی مانند شهید قنوتی و شهید علمی وجود دارند که در رده نظامی فرمانده محور بودند که امر بسیار مهمی محسوب می شد و پا به پای رزمندگان جنگیدند و در این راه جان خود را نیز فدا کردند.

وی افزود: هیچ گاه نباید از نظر دور داریم که این شهدا هرگز کار تبلیغی، اخلاقی، تربیتی و آموزش احکام خود را فراموش نکردند و در این زمینه ها هم همواره فعالیت خود را ادامه دادند.

حجت الاسلام مصطفایی تاکید کرد: علما و طلاب همواره تریبون داشته اند تا خود را تبلیغ کنند و هرگز چنین عملی را مرتکب نشده اند بلکه همواره منبر را برای اسلام خواسته اند.

این مسئول همچنین به ویژه برنامه بسیج طلاب در آغاز هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: چند سالی است که بسیج طلاب در اولین روز هفته دفاع مقدس همایش ویژه ای را برگزار می کند و امسال هم موفق به برگزاری این برنامه شده ایم.

وی ادامه داد: برگزاری یادواره شهدا بخشی از برنامه دفاع مقدس است از علما و پیشکسوتانی ایثارگر تقدیر به عمل خواهد آمد.

حجت الاسلام مصطفایی در پایان خاطر نشان کرد: این مجموعه وظیفه خود می داند در جهت بصیرت افزایی در جامعه تمام تلا خود را به کار ببرد و در همین راستانیز هر فصل کلاس های ویژه ای را برگزار می‌کند.

1004/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها