فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:
فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: سربازان در جامعه اسلامی زینت‌اند و در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون ستاره می‌درخشند.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۳۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، فتح‌الله جمیری صبح امروز در همایش تجلیل از سربازان که بمناسبت روز سرباز در هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار کرد: سربازان در جامعه اسلامی زینت‌اند و در مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون ستاره می‌درخشند.

جمیری با تاکید بر اینکه سربازان در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش مهم و بسزایی داشتند، افزود: در حال حاضر نیز سربازان در دفاع از کیان اسلامی سر از پا نمی‌شناسند.

وی با بیان اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس همه نقش داشتند، ادامه داد: اگر دفاع ما مقدس و مبارک است بخاطر مقاومت، ایستادگی، جاودانگی و بازدارندگی است که این دفاع برای ما بوجود آورده است.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با تاکید بر اینکه این ایمان ما در هشت سال دفاع مقدس بود که در حال حاضر ما آرامش داریم، تصریح کرد: درگیری‌هایی که در یمن، سوریهف عراق، افغانستان و در سطح جهان می‌بینیم و ما این درگیری‌ها را نداریم بخاطر سابقه خوبی است که ما در عرصه‌های مختلف ما از خود برجای گذاشته‌ایم.

جمیری به رموز پیروزی‌های ما در مراحل مختلف نظام پرداخت و گفت: اعتقاد دینی، وحدت مردم، نگاه به رهبری، ایمان از کلیدهای پیروزی‌های مختلف ماست.

نماینده ولی فقیه در سپاه امام صادق(ع) نیز در ادامه گفت: سربازی کلمه عجیبی است و اگر حقیقت سربازی را تعریف کنیم یعنی بازی با سر است و کسی که می‌خواهد از سرش بگذرد.

حجت‌الاسلام حسین دشتی با بیان اینکه معمولا کسانی که در عملیات‌ها و صحنه‌های حساس جنگ هنرنمایی می‌کردند سربازان بودند، گفت: در حال حاضر همان انتظاری که از سربازان است همان انتظاری است که مردم از پاسداران دارند.

دشتی با تاکید بر اینکه انتصاب به سپاه خیلی مهم است، بیان کرد: سرباز در سپاه باید از بسیجیان فعال و داغ شهر باشد.

صبح امروز سربازان سپاه امام صادق(ع) ضمن حضور در گلزار شهدا و تقدیم گل و نثار صلوات و فاتحه به شهدای سرباز وظیفه یاد و خاطره آنها را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها