به مناسبت هفته دفاع مقدس کانون بسیج پیشکسوتان جهاد و شهادت سپاه جوادالائمه (ع) دشتستان بیانه ایی صادر کرد.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۰۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در دشتستان،  در این بیانیه آمده است پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی یکی از حوادث بزرگ و مهم در دنیای معاصر است. برکات و آثار انقلاب اسلامی برای جهان اسلام بسیار پر فایده و مؤثر بوده است. به همین علّت استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جنایت­کار، درخشندگی نظام اسلامی در جهان را برنتابید و به فکر توطئه برای براندازی انقلاب افتاد.

این بیانیه می افزاید: یکی از بزرگ­ترین حربه­ای که دشمن بر علیه نظام اسلامی با همکاری ارتجاع عرب انجام داد جنگ تحمیلی بود که به مدّت 8 سال به طول انجامید که از حدّاکثر توان رزمی دنیای استکبار و نیروی انسانی غرب متجاوز و مرتجعین روسیاه عرب برای از پای در آوردن ایران اسلامی استفاده شد.

مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما       غافل از آن­که خدا هست در اندیشه ما

در این بیانیه تاکید شده است: با اتکال به خداوند متعال، مردم، مسئولین و جوانان غیور کشور اسلامی عزیزمان در مقابل همه نقشه­های شوم دشمنان قسم خورده، غیرت­مندانه با روحیه سلحشوری ملهم از اسلام عزیز مقاومت جانانه کردند.

همچنین می افزاید: بعد از عزل بنی صدر خائن از سیستم مدیریتی جنگ در اوایل دفاع مقدس، ما در جنگ رو به جلو حرکت کردیم. و در عملیات­های مختلف پیروزی­های چشمگیری داشتیم که برای جهانیان محیر العقول بود و در مجموع، پیروزی­های بزرگ و برکات فراوانی در دفاع مقدس هشت ساله به دست آوردیم که سند افتخار بسیار بزرگی برای نسل­های آینده انقلاب و نظام اسلامی خواهد بود. دفاع مقدس ما باعث شد که توانمندی و اقتدار باشکوه ایران اسلامی برای جهانیان روشن شود.

این بیانیه تاکید دارد: معمار کبیر انقلاب اسلامی در مورد برکات جنگ تحمیلی عبارات و جملات بسیار مهم، ارزشمند و ماندگاری دارند که در زیر گزیده­ای چند از سخنان گهربار آن امام بزرگوار را می­آوریم:

  1. ما انقلابمان را در جنگ به جهان صادر نمودیم.
  2. ما مظلومیّت خویش و ستم متجاوزان را در جنگ ثابت نمودیم.
  3. ما در جنگ، پرده از تزویر جهانخواران کنار زدیم.
  4. ما در جنگ، ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم.
  5. ما در جنگ، اندیشه­های انقلاب پر بار اسلامی­مان را محکم کردیم.

و نیز آورده است: در دفاع مقدس گرچه خسارات انسانی و مالی زیادی متحمل شدیم امّا این امر عزت و سربلندی و اقتدار نظام اسلامی را در پی داشته و در عرصه­های گوناگون، دشمن را عاجزانه وادار به تسلیم و ذلّت نموده است.

این بیانیه می افزاید: ما پیشکسوتان جهاد و شهادت اعلام می­داریم با تمام وجود از کیان و نوامیس اسلامی دفاع خواهیم کرد و در تبعیت پیامبرگونه لقمان حکیم زمان حضرت آیت الله خامنه­ای (مد ظله العالی) از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

کانون بسیج پیشکسوتان سپاه حضرت جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها