با شروع سال تحصیلی جدید و در آغاز هفته دفاع مقدس

زنگ مقاومت و ایثار در مدارس تنگستان نواخته شد

با شروع سال تحصیلی جدید و در آغاز هفته دفاع مقدس زنگ مقاومت و ایثار در دبیرستان سمیه و نرجس شهر اهرم و همزمان در کلیه مدارس تنگستان نواخته شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۰۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، فرماندهی سپاه تنگستان در این آیین ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان سمیه اهرم گفت: این روزها یادآور حماسه ای است که رزمندگان اسلام با درایت و شجاعت امام راحل و ایثار و فداکاری رزمندگان به منصه ظهور رساندند.

سرهنگ محمد علی ملاکی با اشاره به جشن مهر و بازگشایی مدارس اضافه کرد: امیدواریم به مثابه آنچه که به نام مهر نامگذاری شده است به این روز معنا ببخشیم و عشق و محبت و دوستی را در فضای مدرسه و جامعه نهادینه کنیم.

وی به دانش آموزان توصیه کرد که هم در خانه و هم در مدرسه با برنامه مدون برای تحصیل قدم بردارند و با تغذیه مناسب و و با روحیه و نشاط عالی در مدارس حاضر شوند با گفتمان مناسب با هم کلاسی ها به همراه مهر و محبت و صمیمیت برای آینده خود افق های بلندی را ترسیم کنند.

فرمانده سپاه تنگستان به نقش موثر و تاثیر گذار دانش آموزان در امروز و آینده انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز مهمترین دغدغه شما دانش آموزان باید توسعه و رشد علمی کشور باشد و انقلاب به بالندگ و تعالی شما در عرصه های مختلف علمی نیاز دارد.

وی افزود: دشمنان اسلام برای انحراف در فکر و عقیده شما دانش آموزان برنامه ریزی کرده اند و با توسل به اهل بیت و توکل بر خدا و انتخاب راه و مسیر صحیح در کنار داشتن بصیرت و آگاهی نسبت به مسائل روز هرگز در دامهای پهن شده توسط دشمنان گرفتار نخواهید شد.

ارسال نظرات