مراسم دومین روز هفته دفاع مقدس در شهر دیلم با رژه نیروهای نظامی و انتظامی در محل ساحل دیلم برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۶۰۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیلم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج صاحب‌الزمان(عج) دیلمدر مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس که در محل ساحل دیلم برگزار شد، انقلاب اسلامی را یک حادثه عظیم دانست که عزت مندی ایران اسلامی را به بار آورد.

وی دفاع مقدس را میراثی دانست که باید حفظ، ماندگار و پایدار شده و به نسل فعلی و نسل‌های آینده منتقل شود.

سرهنگ اسدی با تبریک اعیاد قربان و غدیر و نیز بزرگداشت هفته دفاع مقدس طی سخنانی دفاع مقدس را مقطع درخشانی در تاریخ ملت مسلمان و سرافراز ایران دانست و افزود: امروز پرچم ایران اسلامی بااقتدار در جهان برافراشته است و این به برکت دفاع جانانه‌ای است که در دفاع مقدس شکل گرفت.
حسن اسماعیلی فرماندار دیلم نیز در این آیین وحدت کلمه را از اساس و رموز پیروزی ملت ایران در هر بعد زمانی دانست و اضافه کرد تجربه ثابت نموده هر زمانیکه فضای همدلی و همزبانی بین مردم و مسئولین جاری شود پیروزی را به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس گفت: در این دوران امام (ره) فضایی را به وجود آورده بود که انسان‌های معمولی در این فضا به میدان آمدند و حماسه آفریدند و حضور آنان بود که باعث پیروزی انقلاب اسلامی شد.
در این مراسم یگان های نمونه سپاه ، نیروی انتظامی ،بسیجیان گردان ها، حوزه های مقاومت ، وسایر یگان ها در مقابل جایگاه به رژه پرداختند.

گفتنی است نمایش رزمی کاراته کاران نوجوان، دستگیری نمادین اشرار توسط تیم واکنش سریع حوزه امام جعفرصادق (ع) ، آیین میثاق بسیجیان با خانواده معظم شهدا از برنامه های جذاب و معنوی این مراسم بود.
انتهای پیام/

ارسال نظرات