زنگ مهر و مقاومت با حضور امام جمعه خورموج و فرمانده سپاه امام رضا(ع) و فرماندار و شهردار و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش دشتی و نهادها و ادارات امروز، یکم مهرماه همزمان با سراسر کشور در مدرسه علامه طباطبایی شهر خروموج به صدا در آمد.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۸۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از دشتی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی ضمن عرض تبریک سال تحصیلی جدید و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا در هفته دفاع مقدس از معلمان به عنوان سفیران علم و دانایی یاد کرد و نقش آنان را نقشی اساسی در آینده کشور برشمرد.

سرهنگ علی غضنفری در این آئین با بیان اینکه دانش آموزان به عنوان آینده سازان ایران اسلامی می‌توانند برای رسیدن به جامعهٔ خوب و ایده آل با فعل خواستن و تغییر، آیندهٔ روشن را رقم زنند، گفت: دانش آموزان عزیز با داشتن روحیه انتقادی و تفکر خود باوری و عزت نفس را کلید موفقیت بدانند و به نکات مثبت خود تکیه کنند.

وی خطاب به دانش آموزان بابیان اینکه همواره به توفیقاتی که بدست می‌آورید، تکیه کنید، افزود: احترام به مقام علم و دانش و معلمان در فعالیت خوب دانش آموزان مؤثر و حیاتی است.

غضنفری اظهار داشت: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان کشور باید با وقایع و تاریخ ماندگار هشت سال دفاع مقدس آشنا و رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام برای آنان تبیین شود.

ارسال نظرات