خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: نه‌تنها تجارب 36 ساله ما بلکه تجارب انباشته جهان بیان‌گر آن است که مشکلات اقتصادی راه حل اقتصادی دارد، نه راه حل سیاسی؛ ما برای عبور از مشکلات اقتصادی و دستیابی به یک اقتصاد شکوفا یک راه بیشتر نداریم و آن مقاومت و اقتصاد مقاومتی است.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۷۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در مراسم رژه نیروهای مسلح در طبس ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: دفاع مقدس ملت ایران افسانه شکست ناپذیری ابر قدرت های سلطه گر جهانی به ویژه آمریکای جنایت کار و جنگ افروز را در هم شکست و معیار و تجربه آموزنده و الهام بخش را فرا روی ملل و جوامع سلطه پذیر و در عین حال رو به آزادی و عدالت قرار داد.

مهدی صادق احمدی تصریح کرد: ملت ایران با بکارگیری مدل مقاومت و اراده ایرانی با عده و عوده کم و دل سپردن به وعده الهی به رویارویی با قدرت های شیطانی و ظالم پرداختند.

وی اضافه کرد: دفاع مقدس نام آشناترین واژه در قاموس حماسه‌های عزت آفرین ملت ایران است که خاطرات دلاوری‌های آن در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند و زیباترین فصل این فرهنگ خالقان این حماسه عظیم هستند که با صلابت و اراده و نور ایمان رهنورد راه مقدسی شدند که پاداش آن جاودانگی و بقا بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: دفاع مقدس آزمونی بزرگ بود، آزمونی همراه با صدها تجربه و هزارها کشف و شهود که هرگز نمی‌توانست در فضای روزمره زندگی به دست آید و ما در جنگ ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم.

صادق احمدی بیان داشت: رزمندگان اسلام با توکل به خدا و توسل به اهل بیت در کارزاری وارد شدند که جز با لطف الهی نمی‌توانست آنها را به پیروزی نزدیک کند و همه رشادت‌ها حاکی از آن است که رهبری الهی و معنوی و ایمان و معنویت سبب پیروزی‌های درخشان ما در هشت سال دفاع مقدس شد.

وی خاطرنشان کرد: ما هر روز در جنگ برکتی داشتیم که در همه صحنه ها از آن بهره جستیم و در دوران دفاع مقدس همه ارکان نظام با هم وارد جنگ شدند و جنگ را باور داشتند و در این آزمون بزرگ الهی نقش آفرین بودند و شور و هیجان در جنگ باعث حضور نوجوانان و جوانان در جبهه ها شده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس افزود: معنویت، اخلاص و تکلیف شناسی فرماندهان در دوران دفاع مقدس فضای جنگ را به دانشگاه انسان سازی تبدیل کرده بود.

صادق احمدی ادامه داد: روزی امام حسین(ع) برای یاری دین خدا جانش را داد و روزی شهدا با اقتدا به امام حسین(ع) و در تبعیت از ولی فقیه زمان خود جان خود را فدا کردند، امروز ما وظیفه داریم برای یاری دین خدا در این مسیر نورانی حرکت کنیم و به توصیه‌های رهبری جامه عمل پوشانیم و نباید شنونده باشیم و باید اقدام عملی انجام دهیم.

این مسئول طبق فرمایشات مقام معظم رهبری اضافه کرد: امروز عرصه اقتصاد به خاطر سیاست های خصمانه آمریکا یک عرصه کار زار است و در طول این 37 سال بعد از انقلاب جنگ های متعددی بر ما تحمیل شده و هر بار افتخاری بزرگ برای جمهوری اسلامی ایران ایجاد کردیم.

صادق احمدی گفت: امروزه دشمن در جنگ نرم می‌خواهد با ابزار رسانه، ماهواره، موبایل و اینترنت جوانان را عبد خودش کند و ما باید در بسیج حرکت رو به جلو شجره طیبه صالحین را دنبال کنیم و صلاح ما مبتنی بر نرم‌افزار فطرت است که درون ما تعبیه شده است.

وی خاطرنشان کرد: براساس فرمایشات مقام معظم رهبری، سیاست اصلی دشمنان و در راس آن آمریکا پس از برجام، نفوذ در منطقه و ایران در ابعاد سیاسی، فرهنگی و به ویژه اقتصادی است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس ادامه داد: نه‌تنها تجارب 36 ساله ما بلکه تجارب انباشته جهان بیان‌گر آن است که مشکلات اقتصادی راه حل اقتصادی دارد، نه راه حل سیاسی؛ ما برای عبور از مشکلات اقتصادی و دستیابی به یک اقتصاد شکوفا یک راه بیشتر نداریم و آن مقاومت و اقتصاد مقاومتی است.

وی افزود: دستیابی به این مهم مستلزم این است که بنا به فرموده رهبری باید همه آماده به‌کار باشند و همان طور که دشمنان در دشمنی خود شب و روز نمی شناسند، ما هم در کار شب و روز نشناسیم که وعده الهی راست و درست است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها