خبرهای داغ:
زهرانصیری
رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان :
نمایشگاه هفته دفاع مقدس از 31 شهریورتا هفتم مهرماه، هر روز از ساعت 5 بعد از ظهر الی10 شب در دهکده دفاع مقدس واقع در سپاهان شهر اصفهان پذیرای عموم مردم وعلاقه‌مندان است.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۶۵
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اصفهان،رئیس سازمان بسیج رسانه استان اصفهان بااشاره به اینکه نمایشگاه هفته دفاع مقدس از 31 شهریورتا هفتم مهرماه، هر روز از ساعت 5 بعد از ظهر الی10 شب در دهکده دفاع مقدس پذیرای مردم است ادامه داد: در این نمایشگاه، فعالیت های لشکر عملیاتی مردم پایه 14 امام حسین (ع) در ماموریت شمال غرب و همچنین عملیات غرور آفرین بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) نیز با استفاده از ادوات و مهمات بصورت میدانی باز آفرینی شده است.

رضا صفری تاکید کرد:نمایشگاه مذکور در قالب غرفه هایی چون تربیت بدنی، بهداشت وسلامت ،دستاوردهای تعمیراتی و تحقیقاتی ارتش و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،سمیلاتور،دستاوردهای توپخانه صحرائی ارتش، دستاوردهای پلیس فتا و... به نمایش درآمده است.

وی بیان داشت:همچنین نمایشگاه محصولات فرهنگی، کتاب، غرفه شعر- دلنوشته و نقاشی کودک، عفاف و حجاب، مرکز مشاوره و پاسخگویی به سوالات شرعی و پاسخگویی به شبهات دفاع مقدس توسط اساتید دانشگاه و غرفه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در این نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته و آماده ارائه خدمات به آنان است.

وی گفت:غرفه دفاع مقدس در آیینه مطبوعات (غرفه سازمان بسیج رسانه) نیز در این نمایشگاه پذیرای اصحاب رسانه و عموم مردم می باشد.

صفری بیان داشت:به مناسبت هفته دفاع مقدس ،همایش پیاده روی خانوادگی جمعه سوم مهرماه با حضور بسیجیان،اصحاب رسانه و عموم مردم شهید پرور استان اصفهان از مسیرهای بل فلزی و پل بزرگمهر به سمت میدان انقلاب برگزار می شود .

لازم بذکر است در پایان این مراسم که با اجرای برنامه های مختلف فرهنگی و ورزشی همراه است،جوایز ارزنده ای به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/ 63055/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها