خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه دفاع مقدس مظهر حماسه ، ایستادگی ، عزت و شرف ملت ایران در برابر دشمنان است، گفت: این هفته برای همه ما هفته غرور، افتخار و سربلندی است که امروز در سایه آن دلاورمردی ها به امنیت و آسایش دست یافته ایم.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۵۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۲

حسین خدادادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی با بیان اینکه ما وظيفه داريم شكرگزار نعمت انقلاب اسلامی و دفاع مقدس باشیم و در حفظ و ماندگاري آن از هيچ كوششي دريغ نورزيم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان گفت: دفاع مقدس نشان از عزت و شرف و استقلال و ايستادگي ملت ايران در برابر زورگويان عالم و استکبار است.

وی الگوی سازی برای ملت های مستضعف و ایجاد امید در مستضعفین، تبیین روحیه شجاعت، شهادت طلبی و ایثارگری، ایستادگی در برابر استکبار را از ثمرات دفاع مقدس است.

خدادادی با بیان اینکه امروز ما مي توانيم با حفظ باورهاي ديني و بزرگداشت ياد شهدا و دفاع مقدس ارزش‌هاي انقلاب را ماندگار نگاه داريم، گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی است که نه تنها برای کشور بلکه برای تمام جهانیان، بازگویی رشادت ها و درس از خودگذشتگی و مقاومت را به همراه دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان با بیان اینکه دشمنان اسلام با تحمیل هشت سال جنگ علیه جمهوری اسلامی به این نتیجه رسیده اند، عنوان کرد: آنها هیچ وقت توان رویارویی از طریق نظامی را با ایران را ندارند برای همین به دنبال ضربه زدن به اسلام ازطریق جنگ نرم و تغییر ارزش های اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه باید ریشه ها و علل هشت سال جنگ تحمیلی عراق بر ایران، به نسل امروز تبیین شود، افزود: جوانان باید بدانند که کشور ما هرگز شروع کننده این جنگ نبوده و با رشادت ها و از جان گذشتگی های شبانه روزی جوانان ایران اسلامی توانستیم از خود، مملکت، ناموس و انقلابمان دفاع کنیم.

خدادادی با اشاره به اینکه دفاع مقدس مظهر حماسه، ایستادگی، عزت و شرف ملت ایران در برابر دشمنان است، عنوان کرد: این هفته برای همه ما هفته غرور، افتخار و سربلندی است که امروز در سایه آن دلاورمردی ها به امنیت و آسایش دست یافته ایم.

برگزاری بیش از 80برنامه در هفته دفاع مقدس در شهرستان درمیان وی با اشاره به برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: 87 برنامه فرهنگی، ورزشی وبصیرتی در سطح شهرستان برگزار خواهدشد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان به برگزاری یادواره شهدای قهستان، روستا های آواز، فضل آباد ،زیر براندود اشاره و عنوان کرد: دیدار با امام جمعه شهرستان ، مراسم زنگ ایثار و مقاومت در مدارس، تجلیل از رزمندگان دفاع مقدس، غبار روبی گلزار شهداء و سرکشی از خانواده شهدا بر گزار خواهدشد.

وی حضور در نماز جمعه و ایراد سخنرانی و مسابقات ورزشی را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و عنوان کرد: برگزاری پیاده روی بزرگ خانوادگی در قهستان، برگزاری شب شعر و خاطره، جشن دهه امامت و ولایت و تجلیل از سادات شهرستان ، پخش فیلم دفاع مقدس، افتتاح ساختمان حوزه های مقاومت از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها