فرمانده حوزه دانش آموزی شهید میرحسینی خاش گفت: بسيج به دنبال نهادينه كردن فرهنگ محروميت زدايي و خدمات رساني در بين همه ي مردم جامعه است.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۳۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹

به گزارش خبرنگار خبر گزاری بسیج به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه  سرگرد پاسدار مهدي روحي در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار كرد: تحقق بخشیدن به فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، استفاده و بکار گیری توانمندی های دانش آموزان، افزایش دلبستگی به فضا های دانش آموزی و آشنا سازی دانش آموزان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت گروهی از جمله اهداف غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان بود.

وی بيان كرد: حضور دانش آموزان بسيجي در طرح هجرت 3 با كمترين اعتبار در تقويت روحيه مسئوليت پذيري آنان و نيز مشاركت در پيشرفت، آباداني و عمران كشور ايران تاثير بسزايي دارد.

وي فعاليت هاي طرح هجرت 3 را در جهت خدمت رساني، محروميت زدايي دانست و اظهار كرد: بسيج با ورود به عرصه هاي سازندگي خدمات شايسته اي را انجام داده است و اين روند با شدت هرچه بيشتر در برنامه هاي آتي بسيج قرار دارد.

سرگرد روحي اظهار كرد: بسيج به دنبال نهادينه كردن فرهنگ محروميت زدايي و خدمات رساني در بين همه ي مردم جامعه است و اين نهاد مردمي مي خواهد از ظرفيت و استعداد هاي كه در شهرستان وجود دارد بهره برده و خدمات رايگان به مردم ارائه كند
ارسال نظرات