فرمانده سپاه ناحیه کاشمر بیان داشت: ما همچنان در جنگ هستیم و آنهم جنگی به مراتب خطرناکتر و حجیم تر از دفاع مقدس، امروز دشمن با سلاح فرهنگی و اقتصادی به جنگ ما آمده است.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۱۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴
سرهنگ پاسدار علیرضا سازگار فرمانده سپاه ناحیه کاشم در گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج گفت: سی و پنجمین سالگرد هفته دفاع مقدس را در حالی گرامی میداریم که دشمنان انقلاب اسلامی هنوز در حال جنگ فرهنگی و سیاسی و اقتصادی علیه ما هستند و در این زمینه هر روز به روش‌های گوناگون بر شدت این حملات خود می افزایند و هدف آنان فقط از بین بردن این نظام است.

فرمانده سپاه کاشمر افزود: اگر در هشت سال دفاع مقدس حضور دشمن بصورت فیزیکی بود و در این راه شکست خوردند، ولی باز هم دست از کینه و دشمنی برنداشته و امروز با حیله و ترفند‌های مختلف در صدد هستند تا از راه‌های مختلف به کشور نفوذ کنند و به این نظام و انقلاب اسلامی ضربه بزند.امروز دشمنان قسم خورده کشور ما و در راس آنها آمریکای جنایتکار هر روز به بهانه‌های مختلف ما را تهدید می کنند.

وی با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: هر چند ما هفته دفاع را بصورت نمادین گرامی میداریم ولی این نکته را به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب یادآور می‌شویم که ما همچنان در جنگ هستیم و آنهم جنگی به مراتب خطرناکتر و حجیم تر از دفاع مقدس، امروز دشمن با سلاح فرهنگی و اقتصادی به جنگ ما آمده است و در حال آسیب رساندن به ماست و بر همه مردم بخصوص بسیجیان فرض است که با پیروی از ولایت و بصیرت و هوشیاری دشمن را بشناسیم و در مقابل او به مبارزه فرهنگی و اقتصادی برخیزیند.

سرهنگ سازگار در تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس در کاشمر اظهار داشت: ناحیه مقاومت بسیج سپاه ناحیه کاشمر نیز به مناسبت هفته دفاع مقدس، برنامه های مختلف را پیش بینی کرده است که در راس آن رژه نیروهای مسلح اعم از سپاه و بسیج و گردان‌های امام حسین (ع) و نیروهای انتظامی در روز اول بود و برنامه دیگر از جمله غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و برگزاری یادواره شهدا ،برگزاری رزمایش بازسازی عملیات آزاد سازی میمک به مدت ۵ شب در پادگان قدس برای اولین بار در استان خراسان برگزار می‌شود.

وی همچنین به برگزاری پیاده روی خانوادگی و دیگر برنامه فرهنگی و مذهبی در سطح حوزه ها و پایگاههای مقاومت در این هفته اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها