امام جمعه شهرستان ماهنشان:

هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان وفداکاری

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم را پدید آورده است تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان وفداکاری یاد کنیم که با خون خویش آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۵۰۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، در30شهریوربه مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید، فرمانده ومسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه ماهنشان به همراهی رئیس اداره آموزش پرورش، پایوران وسربازان، کارکنان خوددر دفتر امام جمعه حاضر شدند وبا ولایت وآرمانهای انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.
امام جمعه شهرستان ماهنشان با تبریک هفته دفاع مقدس گفت:31شهریور ماه، سرآغاز هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌های حماسه آفرینانی است که در سال‌های نخستین پس از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر حضور خصمانه دشمن بعثی و حمایت‌های مستکبرین زشت کردار، لبیک گویان به فرمان رهبر و مقتدای خویش، دوران مقدسی را در دفاع از انقلاب وکشور اسلامی آفریدند که همچنان در تاریخ بلند این سرزمین چون نگینی درخشنده و تابناک است.
حجت الاسلام و المسلمین زاهدی پور در ادامه افزود: بی‌تردید در شرایط کنونی که جهان اسلام با دسیسه‌چینی‌های شوم از پیش برنامه‌ریزی‌ شده صهیونیسم جهانی و دشمنان اسلام تحت لوای تروریست‌هایی همچون داعش روبرو گشته است، لازم است تا با الگوپذیری از ایثار و وحدت روزهای دفاع مقدس، زمینه‌ برچیدن فتنه جدید از دامن جهان اسلام را فراهم آورند.
وی اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم را پدید آورده است تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان وفداکاری یاد کنیم که با خون خویش آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند، شهدائی که در بارگاه الهی عند‌ربهم یرزقون‌اند و همچنین مجالی برای یادآوری و گرامیداشت ایثارگری‌های جانبازان و اسیرانی است که یادگاران حاضر روزهای عشق و آزادگی هستند.
زاهدی پور گفت: به رغم عملیات روانی جبهه رسانه‌ای سلطه و ارتجاع، حرکت توقف‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جوامع و ملل آزادیخواه و حق طلب، که تحت تاثیر دفاع مقدس ملت ایران شتاب و توسعه یافته است، تقابل راهبردی بین جبهه حق و باطل در دوران معاصر را در نقطه‌ی سرنوشت‌سازی قرار داده است و بر هم خوردن نظم سیاسی و امنیتی ساخته امریکا و لابی صهیونیستی در جهان به مثابه حقیقتی انکارناپذیر، نوید بخش آینده‌ای امید آفرین برای تحقق حاکمیت مستضعفین بر سرنوشت خویش در پهنه‌ عالم شده است.
وی در ادامه افزود: قدرت بازدارندگی دفاعی و بالندگی علمی امروز جمهوری اسلامی که جایگاه برتر منطقه‌ای و ایفای نقش بازیگری فرامنطقه‌ای را برای ایران رقم زده و قدرت‌های بین المللی را به تکریم وتحسین کشور و شکل دادن یک فرایند رقابتی نوین برای تعامل و همکاری با نظام وادار ساخته است، محصول حماسه جهاد و شهادت طلبی تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس و مقاطع پس از آن است.


ارسال نظرات