فرمانده سپاه خاش:

رژه نیروهای مسلح در خاش

امروز نیروهای مسلح ما با سه پشتوانه ولایت، مردمی و اعتقادی آمادگی دارند در هر ماموریت اوج وفاداری خودشان را به نظام اسلامی نشان دهند
کد خبر: ۸۵۷۲۵۰۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبر نگار خبر گزاری بسیج: فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش گفت: دفاع مقدس یکی از دستاوردهای ارزشمند ، عظیم و پرافتخار ایران اسلامی است.

 سرهنگ پاسدار موسي اصغري در حاشه رژه نیروهای مسلح در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: امروز هيچ كشوري اجازه گستاخي و بي احترامي به كشور ايران اسلامي را به خود نمي دهد چون عظمت، ايستادگي و اقتدار والاي ما را در 8 سال جنگ تحميلي ديده اند.

وي از هشت سال دفاع مقدس بعنوان نماد مقاومت ملت ايران  پرچم همیشه برافراشته ایثار وشهادت ياد كرد و افزود:  مي بايست به اين دستاورد عظيم و با اهميت هميشه افتخار كنيم.

وی تصریح کرد: امروز نیروهای مسلح ما با سه پشتوانه ولایت، مردمی و اعتقادی آمادگی دارند در هر ماموریت اوج وفاداری خودشان را به نظام اسلامی نشان دهند و در شهرستان خاش نیز تمامی نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش، نیروی انتظامی و مرزبانی آماده مقابله با هرگونه شرارت و تهدید بدخواهان هستند.

سرهنگ اصغري ضمن تبريك اين هفته به همه ي رزمندگان و دلاورمردان 8 سال جنگ تحميلي، اذعان كرد: هفته ي دفاع مقدس هفته ي نمايش عظمت ملت شريف و شهيد پرور و راه شهداي گرانقدر و آمادگي نيروهاي مسلح است.

وي گفت: امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر هشت سال جنگ تحميلي زحمات بسياري را در پيروزي انقلاب اسلامي و پيروزي جنگ نابرابر 8 سال تحميلي كشيده اند كه پيروزي از طريق آنها ما را به نتيجه و سرمنزل سعادت و هدف نزديك خواهد كرد.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان خاش اظهار كرد: دفاع‌مقدس ثابت کرد که استکبار با تمامی سلاح‌ها و تجهیزات نظامی در صحنه نبرد با ایران وارد شده و افرادی مثل صدام دست‌نشانده و دشمن ظاهری بودند.

در ادامه اين مراسم رژه هاي پپاده و موتوري نيروهاي مسلح مستقر در خاش اجرا شد

ارسال نظرات