خبرهای داغ:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم:
فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم گفت جلسه هماهنگی هفته دفاع مقدس در بخش طارم سفلی برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۹۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۱

مهدی عسگری غنچه فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم سفلی در گفت و گو با خبرنگار بسیج گفت: به منظور ارج نهادن و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بخش طارم سفلی باحضور مسئولین ادارات بخش طارم سفلی در محل بخشداری برگزار گردید.

وی خاطر نشان کرد: باید برنامه های هفته دفاع مقدس پر محتوا و با کیفیت انجام گیرد تا تأثیر خود را بر  مخاطب بگذارد که هدف هم تأثیرگذاری است.

عسگری غنچه تبیین ارزش‌های هشت سال جنگ تحمیلی را برای نسل امروز مهم و ضروری برشمرد و گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای بیان خاطرات و تبیین  این ارزش‌ها است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام خمینی(ره) طارم گفت: اهم برنامه ها درهفته دفاع مقدس، نشست های روشنگری در خصوص آسیب های ماهواره(دجال واره)، همایش بصیرتی سیاسی با حضور رزمندگان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، تجلیل و دیدار از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اجرای مسابقات فرهنگی، برگزاری اردوهای جهادی و ....، می باشد.

وی یادآور شد: امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهداست که به فرمان رهبرشان لبیک گفتند و در میدان حق علیه باطل حضور یافتند و از دین اسلام و میهن خود دفاع کردند و امروز نظام جمهوری اسلامی ایران از اقتدار بالایی برخوردار است.

عسگری غنچه در خاتمه تصریح کرد: امروز همه پذیرفتهاند که جنگ ما عاشورایی، دفاعی و برای حفظ اسلام ناب بود و اگر در این راه شهید و جانباز دادهایم، همه برای حفظ اسلام ناب و فرهنگ ناب تشیع بود، پس باید عاشورایی بمانیم.

4001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها