عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه زیر مجموعه های تخصصی مانند بسیج مهندسین، بسیج اساتید ، بسیج اصناف و ... همگی می توانند به عنوان نیروی عملیاتی جبهه جنگ اقتصادی فعال شوند؛ گفت: امیدواریم دولت نیز از این ظرفیت ها استقبال جدی به عمل آورد.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۷۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۳

محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری بسیج در خصوص نقش و جایگاه بسیج و سپاه در تحقق الگوی اقتصاد مقاومتی گفت: امکانات و ظرفیت های بالایی اعم از لجستیکی و تجهیزات، و منابع انسانی در این نهاد ها وجود دارد که وقتی با روحیه جهادی همراه می شود می تواند در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور تاثیر چشم گیری داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه عملکرد سپاه در حوزه های امنیتی و دفاعی بی نظیر بوده است افزود: قدر مسلم امروز سپاه باید به دولت در تحقق الگوی اقتصاد مقاومتی یاری رساند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به اینکه زیر مجموعه های تخصصی مانند بسیج مهندسین، بسیج اساتید ، بسیج اصناف و ... همگی می توانند به عنوان نیروی عملیاتی جبهه جنگ اقتصادی فعال شوند خاطر نشان نمود: امیدواریم دولت نیز از این ظرفیت ها استقبال جدی به عمل آورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات