فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) دیلم:
فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) دیلم گفت: در کنار خلیجی قرار داریم که ناو آمریکایی با آن عظمت و پشتیبانی قوی خود توسط مردان این استان به زیر آب رفت و همینه استکبار شکسته شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۶۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیلم؛ احمد اسدی فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) دیلم در گفتگو با خبرگزاری بسیج؛ با اشاره به همجواری شهرستان دیلم با خلیج فارس گفت: در کنار خلیجی قرار داریم که ناو آمریکایی با آن عظمت و پشتیبانی قوی خود توسط مردان این استان به زیر آب رفت و همینه استکبار شکسته شد.

وی در ادامه در خصوص نقشه های دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی ایران افزود: دشمن هرروز با یک نقشه جدید وارد میدان می‌شود، بعد از انقلاب بزرگان ما را ترور کردند، در ادامه راه جنگ هشت ساله را به ما تحمیل کردند و بعد از دفاع سلحشورانه رزمندگان و شهدای ما در عرصه‌های اقتصادی و فرهنگی وارد نبرد شد و ما نیز تا آخرین نفس مقابل دشمن ایستاده‌ایم.

اسدی در ادامه با اشاره به گرامیداشت این هفته خاطرنشان کرد: این خاک منزلگاه شهدا، منزلگاه شهید فهمیده‌ها و بهنام محمدی‌هاست، شکارگاه پهپادها و زادگاه سربازان غیور و ولایی‌ست که تا ابد پای ولی فقیه خود می‌ماند  و مطمئنا دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

فرمانده سپاه دیلم به جمله ای از امام (ره) اشاره کرد و گفت: به گفته امام خمینی (ره) آنهایی که خواب آمریکا را می‌بینند خدا بیدارشان کند.

اسدی در پایان خطاب به بسیجیان حاضر در میدان گفت: قطعا روزی خواهد رسید که شما رهروان ولایت این پرچم مقدس را با دست ولی فقیه خود به دستان امام زمان(عج) بسپارید.

ارسال نظرات