خبرهای داغ:
مدیر كل کمیته امداد استان قزوین با اعلام اینکه این نهاد برای جمع‌آوری نذورات مردمی آمادگی کامل دارد، از فعالیت و استقرار پایگاه امداد در روز عید قربان در این استان خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۵۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴


به گزارش خبرگزاری بسیج ازقزوین ،به نقل از  روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان قزوین هدایت صفری با تبریك و تهنیت فرا رسیدن عید سعید قربان و تقدیر و تشكر از نیت خیرخواهانه مردم در كمك و یاری به نیازمندان و بی‌سرپرستان و احیای سنت‌های حسنه اسلامی بیان داشت: آمادگی برای از خود گذشتن و به تعالی روح اندیشیدن و جداشدن از تعلقات مادی پیام مهم روز قربان است، واگر چنین روحیه‌ای در جامعه اسلامی رواج‌یافته و نهادینه شود، فلسفه اصلی عید قربان قابل درک می‌شود.

وی ادامه داد: ایام ذی‌الحجه بهترین زمان برای رسیدن به قرب الهی، ایمان و مراتب عالی تقوای الهی است و عید سعید قربان عید صداقت و پاکی و تسلیم‌شدن انسان مومن در برابر اراده پروردگار است.

صفری اعلام کرد:،دفاتر كمیته امداد امام خمینی (ره) با راه اندازی پایگاه‌های ثابت و سیار در سطح شهر و محل‌های برگزاری نماز عید سعید قربان، هم‌چون سنوات گذشته آمادگی دارد وجوه نقدی و یا گوشت قربانی برای اهداء به محرومان را جمع آوری ودر اسرع وقت به دست نیازمندان برساند.

وی خاطر نشان کرد:پایگاههای مستقردر سطح شهر و مساجد محلات در سراسراستان برای جمع آوری کمکها وهمچنین شماره حساب 63273000بانک کشاورزی شعبه نواب برای واریز کمک نقدی خیرین در نظر گرفته شده است.

 

1011/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها