به مناسبت هفته دفاع مقدس نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان بهاباد از مقابل کلام الله مجید و تمثال امام راحل و رهبرمعظم انقلاب رژه رفتند و توان و اقتدار نظامی خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۲۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد: مراسم رژه اقتدار نیروهای نظامی و انتظامی در بهاباد  با حضور فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و فرمانده انتظامی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه و بخشداران مرکزی و بخش آسفیچ  مقابل فرمانداری بهاباد برگزار شد.

حضور جانبازان جنگ تحمیلی، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان چشمگیر بود و در کنار سایر اقشار مردم، در این مراسم حضور یافتند.

در پایان هم یگان‌های موتوری و پیاده نظامی با اقتدار کامل آمادگی خود را برای دفاع از میهن اسلامی تحت اوامر رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشتند.

در مراسم رژه اقتدار نیروهای نظامی  و انتظامی شهرستان بهاباد عباس اقبال فرماندار بهاباد در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس به بیان گوشه هائی از دلاورمردی های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس پرداخت.

اقبال افزود: دفاع مقدس و ارزش‌های آن گنجینه بزرگی است و باید در روند انقلاب اسلامی استمرار داشته باشد.

 وی هفته دفاع مقدس را فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و افزود: در هفته دفاع مقدس نوجوانان و جوانان با رشادت‌ها و ایثارگری رزمندگان در هشت سال جنگ تحمیلی آشنا می‌شوند.

فرماندار بهاباد با تاکید بر قدردانی از جانفشانی رزمندگان دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و تبعیت از امام(ره) و مقام معظم رهبری حاصل شده است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت مردی‌های رزمندگانی است که با انسجام، یک‌دلی و پاک بازی از ارزش‌های اسلامی دفاع کردند و با نثار خون خود به جهانیان ثابت کردند که از آرمان‌های خود کوتاه نخواهند آمد.

اقبال  در ادامه با بیان این که روحیه جهادی رزمندگان، شهدا، جانبازان و ایثارگران در دوران دفاع مقدس موجب ناکامی دشمنان شد، اظهار داشت: شهدا کار کردند که نظام نوپای اسلامی ایران در دفاعی جانانه و مقدس هشت سال در برابر تمام استکبار ایستادگی کند.

وی همچنین با تشریح اوضاع پس از دفاع مقدس گفت: قدرت خون شهدا همواره موجب شد تا گزینه روی میز دشمنان محو و بی‌اثر باشد و استکبار و ایادی ظلم و ستم به قدرت و عظمت جمهوری اسلامی ایران پی ببرند.

اقبال  افزود: حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره پایمردیهای این دوران بر همگان واجب است، زیرا عزت، اقتدار و هویت ایران در دنیا مدیون ایثار و از خود گذشتگی شهدا و ایثارگران است.

 

ارسال نظرات