خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع):

خودباوری و مدیریت لازمه اقتصاد مقاومتی است

مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصارالرضا(ع) گفت: ما در بحث اقتصاد مقاومتی نیروی انسانی و منابع داریم ولی خودباوری و مدیریت لازم برای شکوفا کردن این امر نیاز است.
کد خبر: ۸۵۷۲۴۱۷
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، ششمین هیئت عاشقان ولایت ،با حضور فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج طبس ،بسیجیان و سرگروه های صالحین پایگاهها به همت تربیت و آموزش ناحیه طبس در محل سالن ورزشی ناحیه برگزار شد.


رحیم آبادی،مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصار الرضا (ع) دراین مراسم گفت : اگر سخنان امام و مقام معظم رهبری به طور کامل عمل کنیم عصر ظهورمحقق خواهد شد و اگر به سخنان امام و رهبری گوش ندهیم و عمل نکنیم خدای نکرده عصرسقوط خواهد بود .

وی افزود:امروزه باید روحیه اویس قرنی ها بر همه حاکم شود وباید به دنبال این باشیم که حرف مقام معظم رهبری روی زمین نماند.

در تحقق اقتصاد مقاومتی همزبانی هست ولی همدلی نیست


رحیم آبادی در رابطه با اقتصاد مقاومتی گفت:ا قتصاد ما با فرمایشات مقام معظم رهبری شکوفا می شود و به قله های سعادت می رسد ولی متاسفانه بعضی ها تفکر رهبری را فقط در حرف تکرار می کنند و در عمل روی زمین مانده.

وی خاطر نشان کرد : ما در بحث اقتصاد همه چیز داریم چه نیروی انسانی،چه منابع و هر چیز دیگری که نیاز است ولی دو چیز کم داریم یکی خودباوری و دوم مدیریت لازم برای شکوفا کردن این امر.
مسئول تعلیم و تربیت سپاه انصار الرضا (ع) گفت: اقتصاد مقاومتی یک اقتصاد درون زا،مولد،دانش بنیان، متکی به پیشرفت و عدالت لازمه توسعه پایدار آن است و هدف آن افزایش تولید است ولی اقتصاد عاریتی متکی به خارج و هدف آن افزایش فروش نفت و وارد کردن کالاست و در آن توسعه مقدم بر عدالت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار