خبرهای داغ:
سپاه فجر استان فارس به همراه آحاد بسیجیان سلحشور هرگونه خطا، تهاجم و اشتباه محاسباتی دشمنان را با پاسخ سخت و قاطع مواجه خواهد ساخت.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۸۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، سپاه فجر فارس در آستانه هفته دفاع مقدس با صدور بیانیه ای اعلام نمود: سپاه فجر استان فارس به همراه آحاد بسیجیان سلحشور  با اتکا به آموزه های راهبردی ۸ سال دفاع مقدس، هرگونه حرکت مذبوحانه دشمن اعم از تهدیدات نرم وسخت را در درون سرزمین اسلامی و سرزمین های پیرامونی و دور دست مورد رصد قرار داده و توان دفاعی خود را برای تامین امنیت و بازدارندگی از تهدید و تهاجم دشمنان آماده و هرگونه خطا و اشتباه محاسباتی آنان را با پاسخ سخت و قاطع مواجه خواهد ساخت.

متن کامل ابن بیانیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفته دفاع مقدس نماد مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است. در این مجموعه تابناک درخشنده ترین و نفیس ترین نگین گرانبها، یاد و خاطره شهیدان است .

دوران هشت سال دفاع مشروع و مقدس امت سلحشور ايران در حفظ و اعتلاي نظام مقدس اسلامي و حراست از مرزهاي عزت و شرف اين مرز و بوم، به مثابه يكي از حساس ‏ترين و بارزترين برهه‏ های حيات راستين اين ملت، همچون نگيني تابناک تا هميشه زمان، بر تارک تاريخ حماسه و ايثار و پايداری آزادگان جهان می‏ درخشد.

گذر از مراحل سخت و پرفراز و نشیب هشت ساله جنگ، مجالی فراهم آورد تا ملت بزرگ ایران تلخی مصیبت ها و شیرینی پیروزی ها را در همراهی و تبعیت از مقام مرجعیت دینی با روی باز بپذیرند و با ولایت پذیری مخلصانه خود این افتخار را بیافرینند که تکه ای از خاک کشور را به بیگانه تسلیم نکنند.

آثار شگرف و حیرت آور دفاع مقدس ۸ ساله ملت ایران در فراسوی جغرافیای ایران اسلامی برای نظام سلطه و صهیونیسم نگران کننده و موجب تزلزل و هراس کاخ سفید و تل آویو  و شکستن دیواره نفوذ ناپذیر صهیونیسم متجاوز و اشغالگر شده است .

از این رو با جرات می توان گفت: شکست های پی در پی رژیم کودک کش صهیونیستی در  برابر مقاومت اسلامی در کشورهای سوریه، عراق، یمن، فلسطین و لبنان که بیداری وجدان جهانی را رقم زده است مرهون الگوی خداباوری، ولایتمداری و ایستادگی شهیدان و حماسه سازان هشت سال دفاع مقدس ایرانیان در مصاف با رژیم بعثی صدام و حامیان منطقه ای و فرا منطقه ای آن است.

آموزه ها و سیره امام خمینی (ره ) و تأثیر شگرف اندیشه آن بزرگ‌مرد تاریخ بشریت در روند وحدت و مقاومت ملی ایرانیان و نیز آمادگی های دفاعی نیروهای مسلح برکسی پوشیده نیست چرا که  فرماندهی هشت سال دفاع مقدس از طلایی ترین و الهام بخش ترین مولفه های قابل تأمل در صحنه ی جنگ تحمیلی بوده و نشان می دهد حضرت امام خمینی (ره) بر اساس اندیشه های دفاعی ناب خود با فرماندهی و مدیریتی هوشمندانه، به تولید فرهنگ مقاومت و دفاع و تقویت ایمان، روحیه و انگیزه فرماندهان و رزمندگان اسلام پرداخت.

در پایان با تجلیل از مقام شامخ شهیدان همیشه جاوید هشت سال دفاع مقدس بخصوص 15000 شهید سرافراز استان فارس  و تجدید میثاق با آرمان های بلند امام راحل (ره) و بیعت با ولی فقیه زمان امام خامنه ای (مدظله العالی) و با تاکید بر ضرورت تلاش سازمان ها و نهادهای فرهنگی ـ رسانه ای در بازخوانی و معرفی ابعاد و زوایای مختلف دفاع مقدس ملت ایران به مخاطبین داخلی و خارجی  بیان می داریم:  سپاه فجر استان فارس به همراه آحاد بسیجیان سلحشور  با اتکا به آموزه های راهبردی ۸ سال دفاع مقدس، هرگونه حرکت مذبوحانه دشمن اعم از تهدیدات نرم وسخت را در درون سرزمین اسلامی و سرزمین های پیرامونی و دور دست مورد رصد قرار داده و توان دفاعی خود را برای تامین امنیت و بازدارندگی از تهدید و تهاجم دشمنان آماده و هرگونه خطا و اشتباه محاسباتی آنان را با پاسخ سخت و قاطع مواجه خواهد ساخت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها