همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندار، فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر و جمعی از مسئولان، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران رژه نیروهای مسلح دشتستان در برازجان برگزارشد.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۷۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دشتستان؛ فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یادآور حماسه ها و فداکاری‌های رزمندگانی است که به فرمان امام(ره) خود لبیک گفتند و از اسلام و مکتب خود آگاهانه و جانانه پاسداری کردند.

محمدتقی صفری صفری تصریح کرد: دشمنی که مرزهای کشور ما را به طول 1200 کیلومتر مورد تعرض قرار داده و مراکز حساس ما را مورد تهاجم قرار داده بود در واقع می­خواست انقلاب و نهضتی که نشأت گرفته از نهضت حسین بن علی (ع) بود را از بین ببرد امّا به همت جوانان این سرزمین به خاک مذلّت نشسته و سرکوب و در عالم رسوا شد.

وی افزود: اینک همه ما وظیفه داریم همان گونه که در زمان جنگ توانستیم با وجود تحریم‌ها به پیروزی دست یابیم هوشیارانه و با همه وجود با حضور در صحنه از راهی که امام خمینی (ره) پیمودند و رهبر فرزانه و فرمانده شجاع و بلامنازع انقلاب آن را ادامه داده اند لبیک گفته و از آن پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان نیز در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادتهای شهدا و ایثارگرانی است که برای اجرای فرمان ولی امر خود در مقابل تمام کفر و استکبار جهانی ایستادند و مایه شگفتی برای تمام دنیا شدند.
نعمت الله غلامپور با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) خود رهبر تمام عملیات های دوران دفاع مقدس بودند افزود: شهرستان دشتستان با دارا بودن بیش از ده هزار رزمنده، بیش از صد هزار بسیجی و یک تیپ پیشکسوتان بازسازی شده حضرت امیر (ع) افتخار دارد که اعلام کند در همه حال حاضر به انجام ماموریت ها و مبارزه با استکبار جهانی است.
امام جمعه برازجان نیز گفت: گرامیداشت هفته دفاع مقدس یادآور برهه ای از زمان است که درِ جهاد برای مدتی گشوده شد و اگرچه جنگ تحمیلی مشکلاتی برای ملت به وجود آورد اما شاهد دستاوردهای زیادی نیز برای این ملت بودیم.
حجت الاسلام حسن مصلح افزود: بالا رفتن توان رزمی رزمندگان و بسیجیان و رسیدن به مرحله قدرت بازدارندگی، خارج شدن فکر حمله مجدد به کشور از سر دشمن، دمیدن روح تعهد و ایثار در جامعه، تجلی قدرت اسلام و مسلمانان، نزول امدادهای غیبی، به وجود آمدن روحیه ابتکار و اختراع و دریافت اجر و پاداش الهی در سایه جهاد و شهادت از جمله دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است که ملت ما به آن دست یافت.
در این آیین یگان های نمونه پیاده و موتوری سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان، گروه 216 فاطر منطقه دوم ندسا، گروه 26 سلمان ندسا، فرماندهی انتظامی، بسیجیان حوزه ها و کانون های مقاومت، گردان های 116 و 117 امام حسین (ع) نزسا، آتش نشانی و خدمات ایمنی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، شبکه بهداشت و درمان و اداره راه و شهرسازی از مقابل جایگاه رژه رفتند و پهپادهای ساخته شده توسط بسیجیان دشتستان نیز به اجرای نمایش و تصویربرداری و عکاسی از مراسم رژه پرداختند.

ارسال نظرات