خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی:

" ما تا آخر ایستاده ایم" شعار استراتژیک ملت ایران است

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: کارنامه در شان 37 ساله انقلاب و هشت سال دفاع مقدس "ما تا آخر ایستاده‎ایم" و این شعار را انتخاب کرده‎ایم که بر این ایستادگی، خون دادن، جانفشانی و دفاع کردن تا آخرین قطره خون خواهیم ماند و این شعار استراتژیک ما است.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۷۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی علی قاسمی در مراسم آغاز هفته دفاع مقدس و در جمع مردم، بسیجیان و نیروهای نظامی و انتظامی شرکتکننده در رژه نیروهای مسلح شهرستان زیرکوه اظهار داشت: موضوع دفاع مقدس اگر چه در جمهوری اسلامی ایران در قرن حاضر اتفاق افتاده و رشد و نمو کرده است، اما مساله دفاع از صدر اسلام و حتی قبل از اسلام نیز بر انسانها تکلیف بوده و دفاع یک مساله شرعی است که نیاز به حکم حاکم شرع ندارد.

ابرقدرت های دنیا دفاع مقدس ملت ایران را مثال می زنند

وی با بیان اینکه انسان در هر شرایطی که با خطر و حمله مواجه شود، تکلیف دفاع دارد، افزود: دفاع مقدس ملت قهرمان ایران برای جهان در قرن 20 و 21 الگو شد و الان که وارد دوره جدیدی از نظارت جهان هستیم، همه کشورها حتی ابرقدرتهایی چون آمریکا و روسیه دفاع مقدس ملت ایران را مثال میزنند و از آن الگو میگیرند.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: در مکتب ما دفاع را پیامبر اسلام بنیان گذاری کرد، ائمه ترویج دادند و عاشورا الگوی موفق دفاع مقدس در عصر اسلام ناب بود.

قاسمی با اشاره به اینکه دفاع ما برگرفته از عاشورا بود، تصریح کرد: امروز همه پذیرفتهاند که جنگ ما عاشورایی، دفاعی و برای حفظ اسلام ناب بود و اگر در این راه شهید و جانباز دادهایم، همه برای حفظ اسلام ناب و فرهنگ ناب تشیع بود، پس باید عاشورایی بمانیم.

31 شهریور روز تاریخی است که ملت ایران پشت سر رهبر ایستادند

وی افزود:31 شهریور ماه برای ما روز خوشحال کنندهای نیست، اما روز یادآوری تاریخ و روزی است که همه ملت ایران پشت سر رهبر محکم و استوار ایستادند و این یک روز تاریخی است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی ادامه داد: کارنامه در شان 37 ساله انقلاب و هشت سال دفاع مقدس نشانگر این است که با وجود انجام بدترین جنایت از جانب دشمن علیه ملت ایران، هیچگاه ترس و واهمهای از دشمن نداشتیم و در مقابل دشمن تسلیم نشدیم و این شعار را انتخاب کردهایم که ما تا آخر ایستادهایم و بر این ایستادگی، خون دادن، جانفشانی و دفاع کردن تا آخرین قطره خون خواهیم ماند و این شعار استراتژیک ما است.

قاسمی با بیان اینکه شهدا برای لحظه لحظه زندگی خود برنامه داشتند، گفت: هر کسی لیاقت شهید شدن را ندارد و خیلیها در مسیر شهدا گام برداشتند اما در همان گامهای اول ماندند.

وی اضافه کرد: تاکنون بسیاری از اسرار دفاع مقدس طبقه بندی شده بود و ناگفتههای زیادی از جنگ و دفاع مقدس مانده است، اما از امسال این اسرار به اطلاع مردم خواهد رسید.

فراموشی الگوهای دفاع مقدس برای ما تهدید است

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امروز کشورهای منطقه برای جمهوری اسلامی ایران تهدیدی به حساب نمیآیند، تاکید کرد: آنچه امروز برای ما خطر است و از جانب آن تهدید میشویم، چیزهایی است که در دفاع مقدس برای ما الگو بود، اما امروز آنها را از دست دادهایم که فرهنگ مقاومت، فرهنگ مجاهدت و روحیه استکبارستیزی نمونهای از آنها است.

قاسمی افزود: آنچه در دفاع مقدس برای ما عزت بود، همبستگی و وحدت ملت ایران بود که اگر این همبستگی و اتحاد را از دست بدهیم شکست خواهیم خورد و در مقابل دشمن تسلیم خواهیم شد.

وی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: این همدلی باید متقابل باشد و دولت و ملت باید حامی و پشتیبان همدیگر باشند و اگر قرار است در مقابل آمریکا بایستیم همه با هم بایستیم و اگر قرار بر مذاکره است همه با هم باشیم زیرا این همدلی و همزبانی تکلیف ماست و مقام معظم رهبری این موضوع را خیلی جدی از ما انتظار دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه باید این دفاع عاشورایی و روحیه سلحشوری را حفظ کنیم، گفت: دفاع تمام نشده است و تا استکبار وجود دارد، مبارزه هم وجود خواهد داشت اما شرایط و روشها فرق میکند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها