خبرهای داغ:
مدیر نمایشگاه یاد یاران قم گفت: بازسازی عملیات گروهان مهندسی رزمی هر شب ساعت 21 و هنرنمایی گروه نمایش شهرداری قم بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت یک ساعت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۶۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۵:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رضا عموزاده سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران که در حدفاصل شهرک قدس و مسجد مقدس جمکران برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه این نمایشگاه امسال با فعالیت 80 غرفه مختلف پذیرای شهروندان قمی است مطرح کرد: طی هفته دفاع مقدس مسئولان کشوری و لشکری از روند برگزاری این نمایشگاه بازدید می‌کنند.

وی از اجرای رزمایش مهندسی رزمی در نمایشگاه هفته دفاع مقدس یاد کرد و گفت: بازسازی عملیات گروهان مهندسی رزمی هر شب ساعت 21 و هنرنمایی گروه نمایش شهرداری قم بعد از نماز مغرب و عشاء به مدت یک ساعت در نمایشگاه هفته دفاع مقدس انجام می‌شود.

مدیر نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: در برپایی این نمایشگاه از ظرفیت بخش‌های مختلف نیروهای مسلح استان استفاده کرده تا بتوانیم عطر و بوی هشت سال جنگ تحمیلی را در این نمایشگاه یادآور شویم.

وی با اشاره به اینکه هر ساله جمعیت بسیاری از زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) از نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم بازدید می‌کنند اضافه کرد: امیدواریم با اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و عملیاتی بتوانیم هفته دفاع مقدس به یادمادنی را برای بازدید کنندگان رقم بزنیم.



ارسال نظرات