فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) شهرستان دشتستان :
فرمانده سپاه حضرت جواد الائمه(ع) شهرستان دشتستان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت و شجاعت مردم ایران است که برای اجرای فرمان ولی امر خود در مقابل استکبار جهانی ایستادند.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۴۸
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
به گزارش خبرگزاری بسیح از شهرستان دشتستان؛ نعمت اله غلامپور فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) شهرستان دشتستان با گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت‌های شهدا و ایثارگرانی است که برای اجرای فرمان ولی امر خود در مقابل تمام کفر و استکبار جهانی ایستادند و مایه شگفتی برای تمام دنیا شدند.

نعمت الله غلامپور با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) خود رهبر تمام عملیات‌های دوران دفاع مقدس بودند افزود:شهرستان دشتستان با دارا بودن بیش از ده هزار رزمنده، بیش از صد هزار بسیجی و یک تیپ پیشکسوتان بازسازی شده حضرت امیر (ع) افتخار دارد که اعلام کند در همه حال حاضر به انجام ماموریت‌ها و مبارزه با استکبار جهانی است.

غلامپور با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر پاسداشت از دفاع مقدس و رزمندگان اظهار داشت: نمایش قدرت رزم در سراسر ایران اسلامی باعث انتقال تجربیات به نسل‌های آینده و یک قدرت بازدارندگی برای دشمنان است.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) دشتستان گفت: بزرگداشت دفاع مقدس امر مهمی است که باید به‌طور جدی به آن توجه داشته باشیم و به این منظور در طول هفته دفاع مقدس شاهد برگزاری بیش از 100 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در مناطق شهری و روستایی دشتستان خواهیم بود.

ارسال نظرات