خبرهای داغ:
فرمانده سپاه استان قم با بیان اینکه ملت ایران در عرصه‌های مختلف اقتصادی، نظامی و فرهنگی مقابل دشمن ایستادگی می‌کند گفت: ملت با ایمان به مدیریت ولی فقیه از مبارزه خسته نمی‌شود و تا رسیدن به آرمان‌های امام راحل(ره) به راه خود ادامه می‌دهد.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۴۳
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، سردار غلام‌رضا احمدی سه شنبه شب در مراسم افتتاحیه نمایشگاه یاد یاران قم که در حدفاصل شهرک قدس و مسجد مقدس جمکران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به اینکه شهدا برای امنیت ایران از دارایی‌های مادی و جانی خود گذر کردند تصریح کرد: تحقق تمدن اسلامی و تحویل دادن پرچم حکومت اسلامی به امام زمان(عج) آرمان اصلی انقلاب اسلامی است و ملت تا رسیدن به این هدف مقاومت می‌کنند.

وی از مشارکت مسئولان استانی در برگزاری نمایشگاه یاد یاران تشکر کرد و افزود: حرم حضرت معصومه(س)، حرم امام رضا(ع)، مسجد مقدس جمکران و دیگر اماکن متبرکه در نقاط مختلف کشور ظرفیت‌های پنهانی است که برای شناساندن دفاع مقدس به نسل جوان می‌توان از برکت آن‌ها استفاده کرد.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) از جایگاه رهبر انقلاب اسلامی در هدایت ملت به سمت تعالی یاد کرد و گفت: سرفرازی و قدرت نیروهای مسلح به ویژه سپاه برآمده از آموزه‌های دینی اسلام است و اکنون به برکت خون شهدا و دفاع مقدس ایران در منطقه جایگاهی ویژه دارد.

وی با تاکید بر اینکه در هشت سال دفاع مقدس تمام دنیا مقابل ملت ایران صف‌آرایی کرد ادامه داد: نابرابری تجهیزات نظامی در دفاع مقدس به خوبی قابل مشاهده بود زیرا کشورهای استکباری تجهیزات نوین جنگی را در اختیار دشمن بعثی قرار می‌دادند اما ملت ایران فقط بر ایمان الهی و آرمان‌های انقلابی تکیه داشت هر چند در پایان توانست با تکیه بر این عناصر دشمن را از خاک خود بیرون کند.

احمدی با بیان اینکه ملت ایران در عرصه‌های مختلف اقتصادی، نظامی و فرهنگی مقابل دشمن ایستادگی می‌کند مطرح کرد: ملت با ایمان به مدیریت ولی فقیه از مبارزه خسته نمی‌شود و تا رسیدن به آرمان‌های امام راحل(ره) به راه خود ادامه می‌دهد.

فرمانده سپاه استان قم به نورافشانی شهدای دفاع مقدس در نقاط مختلف ایران اسلامی اشاره کرد و گفت: مشارکت مردم ایران اسلامی در تقدیم جان، مال و اطاعت از فرمان ولایت مثال‌زدنی نیست و اکنون با وجود اینکه سربازی از این کشور در مرزهای رژیم صهیونیستی حضور ندارد اما خیمه فرزندان خمینی(ره) درمرزهای منطقه برپا شده است.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی برای دفاع از اسلام فرزندان بسیاری در کشورهای اسلامی و غیر اسلامی تربیت کرده‌ است به همین علت دشمن دیگر توان رجزخوانی نداشته و از تشنگی به وجود آمده نسبت به معارف اهل بیت(ع) در کشورهای مختلف هراسان است.

احمدی با اشاره به اینکه در جنگ نرم کنونی دشواری‌های بسیاری نسبت به هشت سال دفاع مقدس وجود دارد ابراز کرد: جنگ نرم از جنگ سخت ظریف‌تر و ارزش مجاهدان این میدان از رزمندگان دفاع مقدس بیشتر است.



ارسال نظرات
پر بیننده ها