معاون وزیر صنعت با بیان اینکه بازرسان افتخاری سازمان حمایت غیر محسوس هستند، گفت: شنیده شده افرادی خود را به عنوان بازرس سازمان حمایت معرفی می‌کنند و قصد سوء استفاده از فعالان اقتصادی را دارند.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۴۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، سیدمحمود نوابی  با اعلام این خبر اظهار کرد:  کنترل بازار تنها در حوزه قیمت نیست بلکه به حوزه کمیت و کیفیت نیز توجه می‌شود، به همین منظور همکاری‌های نزدیکی با سازمان استاندارد داریم و اخیرا نیز تفاهم نامه‌ای با این سازمان به امضا رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین همکاری‌های خوبی با دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت داریم، زیرا بحث سلامت و ایمنی مردم برای ما بسیار مهم است.

نوابی افزود: برای کنترل‌های کمی و کیفی کالا، بر اساس تفاهم‌های انجام شده با وزارت بهداشت و سازمان استاندارد از کارشناسان  این سازمان‌ها استفاده می کنیم.

رییس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با بیان اینکه در کنار 3 هزار بازرس سازمان حمایت، فعالیت بازرسان افتخاری نیز شکل گرفته است، یادآور شد:  شهروندان توجه داشته باشند که هیچ یک از بازرسان افتخاری سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان اجازه ارائه کارت شناسایی خود را ندارد و نباید خود را مطرح کند زیرا آنها بازرسان غیر محسوس ما هستند .

وی افزود: در صورتی که کسی خود را به عنوان بازرس سازمان حمایت مطرح کند مورد قبول ما نیست و بنده آنها را تکذیب می‌کنم.

نوابی تصریح کرد:  بعضا شنیده شده افرادی خود را به عنوان بازرس سازمان حمایت معرفی می کنند و قصد سوء استفاده از فعالان اقتصادی را دارند گرچه این تخلفات کم است، اما در صورتی که یک مورد هم رخ دهد مورد پذیرش ما نیست.

فعالیت 5 هزار بازرس افتخاری سازمان حمایت

این مقام مسئول گفت:  ناظران افتخاری ما 21 هزار نفر بودند که بر اساس غربال گری انجام شده میزان آنها به 5 هزار نفر کاهش یافته است که این افراد به سیستم کدینگ مجهز می‌شوند.

وی در پایان یاد آورشد: بعد از طرح کدینگ ناظران افتخاری از طریق کد خود با ما در ارتباط هستند و دیگر کارتی برای ارائه نخواهند داشت و کارت‌های قبلی از درجه اعتبار ساقط است، هرچند که قبلا نیز اجازه‌ای برای استفاده از کارت برای ارائه  به مردم داده نشده بود.
ارسال نظرات