خبرهای داغ:
آغاز سال تحصیلی بیش از 20 هزاردانش آموز پایه اول در استان قزوین آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۱۶
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان و مسئولین استانی و محلی جشن شکوفه ها در سالن ورزشی" پوریای ولی "شهرک مهرگان و جشن جوانه ها در دبیرستان شهید بیگ زاده آبیک برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، صبح  دیروزسالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در سالن ورزشی پوریای ولی شهرک مهرگان منطقه البرز در جشن شکوفه ها شرکت کرد و در جمع دانش آموزان، معلمان و مسئولین استانی و اولیای دانش آموزان حضور پیدا کرد و آغاز بازگشایی مدارس را به آنها و کلیه فرهنگیان استان تبریک گفت.

گفتنی است، جشن جوانه ها نیز با حضور مسئولین استانی و محلی در دبیرستان شهید بیگ زاده در شهر آبیک برگزار شد و مدیرکل آموزش و پرورش استان با حضور در این مدرسه آغاز بهار تعلیم و تربیت را به همگان تبریک گفتند.

در ادامه مدیرکل آموزش و پرورش و سایر مسئولین با حضور در مزار شهدا به خصوص شهدای فرهنگی و شهید بیگ زاده با نثار فاتحه و گل یاد و خاطره شهدا و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند. 

یادآوری می شود،دانش آموز شهید بیگ زاده از شهدای تازه تفحص شده در سال 93 بود که در اردیبهشت ماه 94 در جمع تعداد کثیری از فرهنگیان، دانش آموزان و مردم، تشییع و در شهر آبیک به خاک سپرده شد.

 در سال تحصیلی جدید، تعداد 20019 نفر دانش آموز پایه اول ابتدایی در 850 مدرسه تحصیل می کنند وتعداد 16973 نفر دانش آموز پایه هفتم دوره اول متوسطه نیز در 359 دبیرستان دوره اول تحصیل خود را آغاز می کنند.

1002/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها