خبرهای داغ:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قزوین:
فرمانده سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قزوین گفت: سایه درخت انقلاب اسلامی امروز منطقه را فراگرفته است.
کد خبر: ۸۵۷۲۳۰۴
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا، سردار محمد شاهرخی در همایش بصیرتی کارکنان شرکت آپادانا سرام با بیان اینکه ایران در طول 400 سال گذشته هیچ عملکرد افتخاری در کارنامه نداشته است گفت: ملت ایران پس از افتخار بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی به دفاع مقدس هم با افتخار می نگرد و به عملکرد خود در این زمینه مباهات می کند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه حمله عراق به ایران با هدف از بین بردن وحدت و هویت دینی و جغرافیایی انجام گرفت افزود: به لطف الهی ملت ایران با پایداری و استقامت در برابر تمام دنیا ایستاد و شکست را به دشمن تحمیل کرد.

وی از دفاع مقدس به عنوان حادثه ی عظیم پس از پیروزی انقلاب اسلامی یاد کرد و ابراز داشت: امروز به برکت همین دفاع مقدس سایه بزرگ درخت انقلاب اسلامی منطقه را فرا گرفته است و هر روز بر گستره آن افزوده می شود.

سردار شاهرخی دفاع مقدس را عرصه درخشان ملت ایران برشمرد و خاطرنشان کرد: دفاع مقدس درس خودباوری را به ما داد و به همین دلیل دشمن می خواهد در اصل دفاع مقدس تردید ایجاد نماید و تلاش می کند که ملت ایران این برهه تاریخی را به فراموشی بسپارد.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) قزوین با بیان اینکه ما با فرهنگ بسیجی توانستیم 8 سال دفاع مقدس را اداره کنیم ابراز داشت: امروز هم با فرهنگ بسیجی می توانیم اقتصاد مقاومتی را در جامعه نهادینه کنیم.

وی اظهار داشت: امروز ما در جامعه نیازمند وحدت و یکدلی هستیم و این یکدلی باید حول محور بسیج صورت پذیرد و اگر فرهنگ بسیجی در جامعه نهادینه شود ملت ایران پیروز همه عرصه ها خواهد بود.

 

 

2001/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها