خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا:

انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب جهانی امام زمان (عج) است

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه ساز انقلاب جهانی امام زمان (عج) است.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۹۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوئین زهرا محمد علی ملک محمدی در مراسم رژه حماسی نیروهای مسلح با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس با دست خالی در برابر دشمن تا دندان مسلح ایستادگی کرد گفت: انقلاب اسلامی ایران همچنان با صلابت به راه خویش ادامه خواهد داد و در برابر تهدیدات دشمن سر خم نخواهد کرد.

وی اظهار داشت: امروز ماحصل اندیشه های مقام معظم رهبری باعث اثبات انقلاب اسلامی به جهانیان شده است و مقام معظم رهبری با درایت خود به حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی می پردازدو این وظیفه ماست که از انقلاب اسلامی مراقبت نموده و با دستان با کفایت رهبر معظم انقلاب این انقلاب را تحویل امام زمان (عج) دهیم.

فرمانده سپاه ناحیه بوئین زهرا ابراز داشت: ما در 8 سال دفاع مقدس با رشادت ها و جانفشانی های رزمندگان اسلام به پیروزی رسیدیم و انقلاب اسلامی با تقدیم خون پاک هزاران شهید به وجود آمده است و چون ثمره خون پاک شهیدان است تا برپایی انقلاب جهانی امام زمان (عج) پابرجا و استوار خواهد ماند.

ملک محمدی خاطرنشان کرد: چون دشمن نتوانست در جنگ سخت ما را شکست دهد اکنون مصمم است که با تهاجم فرهنگی ما را از صحنه بیرون کند و با توجه به اینکه 8 سال دفاع مقدس باعث شد که اخلاص و معنویت ما افزایش پیدا کند اکنون ما باید با این اخلاص و معنویت بتوانیم در برابر جنگ نرم دشمن ایستادگی کرده و پیروزی نهایی را به دست آوریم.

وی در پایان از نیروهای رژه رونده نظامی و انتظامی قدردانی نموده و تاکید کرد که همه ما باید همیشه در آمادگی کامل بوده و آماده حفظ از انقلاب اسلامی باشیم.


2001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها