خبرهای داغ:
با نمایش يك هزار اثر هنرمند ايثارگر؛

جشنواره فروغ پایداری در قزوين افتتاح شد

همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، جشنواره فروغ پایداری با برپایی نمایشگاه یک هزار اثر هنری از یکصد هنرمند شاهد و ایثارگر در قزوین افتتاح ‌شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۸۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین به نقل از ايثار واحد قزوين، همزمان با اولین روز از هفته دفاع مقدس، یک هزار اثر هنری، هنرمندان شاهد و ایثارگر استان قزوین در 30 غرفه، سراي قيصريه مجموعه تاريخي سعدالسلطنه در معرض دید علاقمندان قرار گرفت.

این جشنواره، با حضور خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر و مسئولان استاني از جمله مرتضي روزبه، استاندار قزوين، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنیاد و حسن اصلي تبريزي رئيس شهرستان بنياد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، علیرضا محسنی مدیرکل تامین اجتماعی استان، محمود درگاهی مسئول امور ایثارگران استانداری قزوین در سرای سعدالسلطنه افتتاح شد.

در جشنواره فوق برنامه‌هاي متنوعي از سوي هنرمندان شاهد و ايثارگر مانند شعرخواني، اجراي موزيك سنتي و خواندگي توسط مهدي عباسي اجرا شد.

جشنواره فروغ پایداری برای نخستین بار در سطح کشور با توجه به اهمیت تولیدات هنری در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برپا ‌شد.

جشنواره یاد شده از سی و یکم شهریور تا 6 مهر ماه سال جاری همه روز از ساعت 9 تا 13 و 16 تا 20 آماده بازدید علاقمندان می‌باشد

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها