خبرهای داغ:
توليد آثار هنري، تاثيرگذاري و ماندگاري بيشتري در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل امروز دارد.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۷۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از قزوین، به نقل از ايثار واحد قزوين، غلامرضا حقایق‌پور، مدیرکل بنياد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، در جشنواره هنري فروغ پايداري كه در سراي تاريخي سعدالسلطنه برگزار شد، ضمن تبريك ايام دفاع مقدس گفت: ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و دفاع مقدس مهمترين رسالت بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين است.

وي افزود: بايد براي توسعه و گسترش اين فرهنگ در سطح جامعه از ظرفيت‌هاي مختلف هنرمندان در توليد آثار هنري استفاده كرد چرا كه تاثيرگذاري و ماندگاري بيشتري در انتقال فرهنگ فوق به نسل امروز دارد.
حقایق‌پور با اشاره به اينكه در 4 ماه گذشته نشست صميمي هنرمندان شاهد و ايثارگر با استاندار قزوين برگزار شد، گفت: در اين نشست استاندار به اين هنرمندان توصيه‌هايي داشتند كه با توجه به راهنمايي‌هاي ايشان و همت مسئولان بنياد شهيد و امور ايثارگران استان قزوين، كانون هنرمندان شاهد و ايثارگر تشكيل شد.


وي با بيان اينكه پس از تشکیل کانون، با هدف معرفی و عرضه آثار هنرمندان شاهد و ایثارگر، جشنواره هنري فروغ پايداري برگزار شد، افزود: اين اقدام از جمله كارهاي ارزشمند كانون است كه بايد ادامه‌دار باشد.
مدیرکل بنياد شهید و امور ایثارگران استان قزوین در پايان از عوامل برگزار كنندگان اين جشنواره تقدير و تشكر كرد.

 

1003/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها