خبرهای داغ:
در اولین روز هفته دفاع مقدس با حضور جمعی از مسئولان شهرستان شوط ، شورای تامین و نیروهای نظامی و انتظامی و نیروهای مردمی بسیج و خانواده‌ها ی معظم ایثارگران و شهدا صبحگاه مشترک به همت ناحیه مقاومت بسیج سپاه شوط در این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۶۲
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم فرماندار شهرستان شوط طی سخنانی هفته دفاع مقدس و رشادتهای مردمی را ستودو بیان کرد: جنگ تحمیلی عراق علیه کشورمان در حالی آغاز شد که هیچ آمادگی برای دفاع از کشور وجود نداشت و همه سرگرم پاکسازی ادارت از بقایای رژیم گذشته و بحرانهای داخلی بودند واصلاً کسی فکر نمی کرد که کشور مورد هجوم واقع شود.

جبارزاده در ادامه تصريح كرد: ملت ایران مظلومانه هشت سال از اسلام و کشور دفاع کرد و با اهدای هزاران شهید،جانباز و با هدایت و مدیریت حضرت امام(ره)،حضور نیروهای وسیع مردمی و بسیج و سپاه و ارتش در جبهه ها و اخلاص و ایثار گری و رشادت جوانان این مرز و بوم به پیروزی رسید.

فرماندار شهرستان شوط در پایان سخنانشان بیان کرد: تک تک شهدای دفاع مقدس ، بزرگوارانی هستند که به خاطر دفاع از کیان و شرف ملت عزیز ایران اسلامی از جان خود گذشتند و حس قدر شناسی و وظیفه اخلاقی حکم می کند که قدر شناس تمام کسانی باشیم که به خاطر امنیت و حفظ استقلال و آزادی میهن اسلامی عزیزترین سرمایه وجود خود را فدا کردند.

ارسال نظرات