خبرهای داغ:
سرهنگ عبدالناصر ندایعلی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس 50 برنامه شاخص و 2035 برنامه مختلف در 850 نقطه استان برگزار می گردد .
کد خبر: ۸۵۷۲۲۶۱
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۳
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خوزستان:
سرهنگ عبدالناصر ندایعلی، معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان، در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:امسال به مناسبت هفته دفاع مقدس 50 برنامه شاخص و 2035 برنامه مختلف در  850 نقطه استان برگزار می گردد .

وی ادامه داد:اولین روز از هفته دفاع مقدس که سی و یکم شهریور ماه می باشد به عنوان روز نیروهای مسلح ، سلحشوری و پایمردی نام گذاری شده است که ما در این روز رژه و اقتدار نیروهای مسلح و نمایش توانمندی و نوآوری در صنعت دفاعی کشور را خواهیم داشت.

سرهنگ عبدالناصر ندایعلی خاطرنشان ساخت:روز دوم هفته دفاع مقدس هم به نام روز روحانیت ، علم، دانش پژوهی و سربازان نامیده شده است که ان شاالله با توجه به تقارن با روز عرفه ما دعای عرفه را در کلیه یادمان های دفاع مقدس و در جوار شهدای گمنام دعای عرفه برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد:تجلیل از نقش و جایگاه روحانیت در دفاع مقدس ، پاسداشت سربازان در پادگان های نظامی و همچنین در تعدادی از مدارس ، زنگ مقاومت به صدا در خواهد آمد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت:سومین روز هفته دفاع مقدس به نام شهیدان ، جانبازان ، صلابت و افتخار آفرینی نام گذاری شده است.

وی اضافه کرد: 400 خانواده شهید مشخص شده است که در این روز به دیدار این خانواده ها خواهیم رفت در این روز غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا را نیز خواهیم داشت و دیدار از جانبازان عزیز نیز از برنامه های روز سوم می باشد.
 ندایعلی تاکید کرد:روز چهارم هفته دفاع مقدس به نام معنویت ، زنان ، خانواده و سلامت نام گذاری شده است که  حضور پرشور نیروهای مسلح در نماز جمعه  را شاهد خواهیم بود  تجلیل از نقش و جایگاه زنان در دفاع مقدس نیز از دیگر برنامه های این روز است ، همچنین در این روز در همه شهرستان های استان پیاده روی خانوادگی برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد:روز پنجم هفته دفاع مقدس دفاع همه جانبه جوانان ، پشتیبانی مردمی و اصناف نام گذاری شده است و با توجه به اینکه اصناف و نیروهای مردمی در پیش برد دفاع مقدس نقش مهمی داشته اند در این روز از برخی از این عزیزان تقدیر به عمل خواهد آمد.

 معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان تصریح کرد:روز ششم هفته دفاع مقدس ولایت مداری ، رزمندگان ،جهادگران ، آزادگان و پیشکسوتاننام گذاری شده است که در این روز تبیین نقش ولایت و رهبری در شکست حصر آبادان و گرامی داشت سالروز عملیات ثامن الائمه و تجلیل از رزمندگان ،جهادگران ، آزادگان و پیشکسوتان 8 سال دفاع مقدس از برنامه های این روز می باشد.

وی ادامه داد:روز هفتم هفته دفاع مقدس به نام روز وحدت ملی ، بصیرت ، دشمن شناسی ، بیداری اسلامی و استکبار ستیزی نام گذاری شده است  و آخرین روز از برنامه های هفته دفاع مقدس یه نام فرماندهان ، عزتمداری و حماسه آفرینی نام گذاری شده است که نکوداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس از برنامه های این روز می باشد.

 ندایعلی خاطرنشان ساخت:ما در کنار این برنامه ها، نمایشگاه هایی را در طول هفته دفاع مقدس و در سراسر استان خواهیم داشت در پارک ها، محل هایی را به نام سکوی روایتگری مشخص کرده ایم که راویان دفاع مقدس بعدازظهر ها در ساعت خاصی در آن محل حضور پیدا می کنند و با نمایش تصاویری از دفاع مقدس و عملیات های دفاع مقدس برای مردم روایتگری می کنند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت:هشتاد درصد جنگ در خوزستان بوده است و خوزستان پایتخت دفاع مقدس است ، تفاوت خوزستان با دیگر استان ها این است که مردم این استان زیر آتش بمباران ها و موشک های دشمن بودند و فرزندان و خانواده هایشان در خط مقدم می جنگیدند.

وی افزود:اگر بعثی ها دستشان به خوزستان می رسید همین کشت و کشتاری که امروز در عراق انجام می دهند را  در خوزستان انجام می دادند ولی شهدا و رزمندگان ما نگذاشتند بعثی ها دستشان به یک خانواده ایرانی برسد، از این شهدا باید تجلیل شود.

ندایعلی گفت:باید به نسل جوان نشان بدهیم تا بدانند که چه کسانی در مقابل بعثی ها ایستادگی کردند و نگذاشتند دست دشمن به استان خوزستان برسد.

وی ادامه داد:امروز هرچه عزت و برکت داریم از همان ایام دفاع مقدس است ، اگر امروز قدرت های دنیا می آیند پای میز مذاکره می نشینند این ثمره مبارزات ما در هشت سال دفاع مقدس است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت:آنها می دانند که ملت ضعیف و دست و پا بسته ای نیستیم اگر میدانستند ما یک ملت ضعیفی هستیم قطعا با ما مذاکره نمی کردند و چون نیازی به مذاکره نداشتند و قطعا به ما حمله می کردند ولی چون از توانمندی ما و انقلابی بودن مردم ما با خبر هستند راهی جز مذاکره با جمهوری اسلامی نداشتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها