به همت حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه (س) سپاه بوکان:
نهضت روشنگری سیاسی با موضوع تاثیر شبکه های مجازی بر هم پاشیده شدن بنیان خانواده در حوزه بسیج خواهران سپاه بوکان برگزار گردید.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۶۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مربی سیاسی سپاه بوکان با برشمردن عوارض شبکه های ماهواره ای و تاثیرات مخرب آن گفت: از میان ابزارهایی که فرهنگ ها و تمدن های دیگر را به چالش های جدی کشانده، ماهواره است که با هدف تهاجم فرهنگی به دیگر کشورها در عرصه رسانه ها، جایی برای خود باز کرده است.

هادی سیاسی سپاه بوکان تصریح کرد:بیشتر شبکه های فارسی زبان ماهواره ای، در یک تقسیم بندی معمول، به شبکه های سیاسی و غیر سیاسی تقسیم می شوند که بر اساس تحقیقات به عمل آمده تمامی این شبکه ها، با وجود هدف ها و سلیقه های گوناگون، در هجوم به مبانی دینی به طور جدی اشتراک دارند و هر کدام با مأموریتی خاص به مقابله با اسلام برخاسته اند و این هجوم چه آرام و چه خاموش آغاز شده باشد، اکنون شکل وسیع و جدی تری یافته است و بسیار حساب شده، اصول و پایه های اعتقادی مردم را هدف قرار داده و با دقت ماهرانه ای تمام گروه های مختلف جامعه را در برگرفته است.

وی افزود: امروزه جوانان، زمان زیادی از شبانه روز را به تماشای برنامه های ماهواره اختصاص می دهند و همین امر سبب سستی نظام بیشتر خانواده های ایرانی شده است.

ارسال نظرات