شهاب فراهانی 09372166620
حجت الاسلام والمسلمین رضاعلی متهور ملکی در نشست خبری هفته دفاع مقدس:
خبرگزاری بسیج: مسئول نمايندگی ولی فقيه سپاه ملارد در نشست خبری هفته دفاع مقدس گفت:اگر بعد از گذشت ۳۶ سال از پيروزی انقلاب اسلامی٬ روز به روز بر اقتدار ايران اسلامی افزوده میشود و اگر در زمينه های علمی پيشرفت میکند اين را مديون شهدا و ايثارگران و جانبازانی است که در دوران دفاع مقدس ايستادند و تمام قد دفاع کردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۳۵
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰
















به گزارش روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج ملارد؛حجت الاسلام والمسلمین رضاعلی متهور ملکی مسئول نمايندگی ولی فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان ملارد گفت: هم آمريکايیها و دشمنان اسلام و هم افراد خودباخته بدانند جوانان انقلابی اجازه بازگشت و تسلط آمريکايیها بر مردم و سرزمين ايران اسلامی را نخواهند داد .

 حجت الاسلام والمسلمين رضاعلی متهورملکی در جمع خبرنگاران شهرستان ملارد با اشاره به هفته دفاع مقدس اظهار کرد: هفته دفاع مقدس يادآور .رشادتها و ايثارگریهای جوانان غيرتمند ايران اسلامی است٬ دفاع مقدس يادآور شهادت طلبی و دفاع همهجانبه رزمندگان اسلام و شهيدان انقلاب از اسلام عزيز است .

وی افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان و ملت ايران اسلامی در مقابل تمام ستمگران و مستکبران عالم ايستادند مسئول نمايندگی ولی فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان ملارد با اشاره به هشت سال جنگ تحميلی تشريح کرد: در جنگ تحميلی مردم ايران اسلامی به طور مستقيم و غيرمستقيم با ۳۶ کشور دنيا .مقابله کردند٬ اين يعنی ۳۶ کشور دنيا ظالمانه و ناجوانمردانه به جنگ با ملت ايران اسلامی و انقلاب اسلامی آمدند.

همه مدیون شهدا و ایثارگران وجانبازان دفاع مقدس هستیم

وی با اشاره به اهميت دفاع گفت: در هر قوم و ملتی دفاع از ناموس٬ دفاع از انسانيت٬ خاک٬ وطن و دين٬ مقدس است٬ جنگ ما هم دفاع بود وهم دفاع مقدس است. آنکه جنگ را شروع کرد صدام به حمايت از آمريکا بود. لذا دفاع ما دفاعی مقدس بود .

متهورملکی تصريح کرد: دفاع ما دفاع از اسلام و انقلاب و دفاع از آرمانهای پيغمبر خدا بود٬ دفاع ما دفاع از خاک٬ وطن٬ ناموس و ملت بود وی با اشاره به برکات دفاع مقدس گفت: همان طور که امام خمينی (ره) فرمودند جنگ يک نعمت بود. ما شعار ما میتوانيم را در جنگ عملی کرديم. اگر بعد از گذشت ۳۶ سال از پيروزی انقلاب اسلامی٬ روز به روز بر اقتدار ايران اسلامی افزوده میشود و اگر در زمينه های علمی پيشرفت میکند اين را مديون شهدا و ايثارگران و جانبازانی است که در دوران دفاع مقدس ايستادند و تمام قد دفاع کردند.

همه مدیون شهدا و ایثارگران وجانبازان دفاع مقدس هستیم

مسئول نمايندگی ولی فقيه در ناحيه مقاومت بسيج شهرستان ملارد اظهار کرد: جنگ به ما آموخت که تنها راه مقابله با مستکبران عالم و تنها راه جلوگيری از نفوذ دشمنان اسلام و تسلط آنها بر .ممالک اسلامی مقاومت و مبارزه است وی افزود: ما امروز هم با دشمن در جنگ هستيم٬ امروز جنگ ما با دشمن از نوع فرهنگی است. دشمن ناجوانمردانه در بحث فرهنگ وارد مبارزه شده است. امروز بايد مثل رزمندگان دفاع مقدس .در جنگ سخت٬ در جنگ نرم در مقابل هجمهها دفاع و ايستادگی کنيم. دشمن خواب نيست و جنگ را تعطيل نکرده بلکه روش جنگ را تغيير داده است .

حجت الاسلام والمسلمین متهورملکی تشريح کرد: دشمنان به دنبال تسلط فرهنگی بر جمهوری اسلامی هستند و متأسفانه عدهای هم داخل خواسته يا ناخواسته به پيشرفت اهداف دشمنان کمک میکنند اما هم آمريکايیها و دشمنان اسلام و هم افراد خودباخته که به دنبال پهن کردن فرش قرمز زير پای آمريکايیها هستند بدانند جوانان انقلابی امروز ما اجازه بازگشت و تسلط آمريکايیها بر مردم و سرزمين ايران اسلامی .را نخواهند داد .

وی در پايان متذکر شد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مگر در خواب ببينند که بار ديگر بتوانند بر اين ملت و بر فرهنگ اين ملت حاکم شوند.

ارسال نظرات