خبرهای داغ:
مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس:

ملت بصیر ایران بیش از 200 هزار شهید را از یاد نمی‌برند

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: ملت بصیر ایران روحیه استکباری آمریکا و بیش از 200 هزار شهید را از یاد نخواهند برد.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۲۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس، به‌مناسبت هفته دفاع مقدس مراسمی با حضور مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس، مهدی قادری فرمانده سپاه این شهرستان، سید محمد موسوی فرماندار، مدیران دستگاه‌های اجرایی و گروه‌های مختلف مردم در مرکز شهر مهر برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس در این مراسم اظهار داشت: امروز جمع شده‌ایم که مرور کنیم روح استکباری آمریکا، صهیونیسم، انگلیس، منافقان و 32 کشوری که با یکدیگر همکاری کردند و بیش از 240 هزار شهید از روحانی گرفته تا دانش‌آموز را از ما گرفتند.

سردار خداداد ابراهیمی بابیان اینکه امروز جمع شده‌ایم تا هشت سال دفاع مقدس را در ابعاد مختلف مرور کنیم تصریح کرد: امروز به هر میزان که زندگی شهدا را مرور و وصیت‌نامه‌های آنان را مطالعه کنیم به‌هیچ‌وجه تکرار دفاع مقدس نیست چراکه بایدها و نبایدهای شهدا از قرآن کریم، پیامبر (ص) و ائمه معصومین بود.

مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس فارس گفت: گفته‌ها و نوشته‌های شهدا و آنچه از آن‌ها باقی‌مانده است به‌یقین حکم آیه‌های قرآن دارد و تکرار آن نه‌تنها بد نیست بلکه بسیار مفید و در ابعاد تربیتی و معنوی تأثیرگذار است.

ابراهیمی بیان داشت: دشمنان ما از سال 57 تا 31 شهریورماه سال 59 با اعمال دسیسه‌هایی ازجمله ایجاد پان‌عربیسم، پان‌ترکیسم، ترور شخصیت‌های مذهبی و سیاسی کشور، کودتای نوژه و طرح‌ریزی طبس و نیز در دستور کار قرار دادن ترور حضرت امام خمینی (ره) به دنبال تجزیه ایران بودند که هرگز به اهداف شوم خود دست نیافتند.

این مسئول با اشاره به اینکه تهدیدها و تحریم‌های دشمنان ما مربوط به امروز نیست عنوان کرد: اینکه بیش از 35 سال است که دشمنان ما گزینه نظامی، تهدید و تحریم را به زبان می‌آورند؛ تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دائم باید بیدار باشیم، بیش‌ازپیش آشکارتر می‌شود.

وی با تأکید بر ضرورت توجه به توصیه‌های مقام معظم رهبری افزود: این سفارش رهبر معظم انقلاب باید نصب‌العین مسئولان ما در ادارات و دانش‌آموزان در مدارس قرار گیرد.

ابراهیمی بابیان اینکه امروز ضرورت دارد دولت با آمریکا مذاکره کند عنوان کرد: این مذاکره به این معنی نیست که فکر کنیم با آمریکا ارتباط برقرار کرده‌ایم، چراکه ملت بصیر ایران روحیه استکباری آمریکا و بیش از 200 هزار شهید را از یاد نخواهند برد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها