خبرهای داغ:
پنجم تا هفتم مهرماه صورت می‌گیرد

برگزاری جشنواره حرکت و نمایشگاه دستاوردهای علمی دانشگاه شیراز

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شیراز از برگزاری ششمین جشنواره دانشگاهی حرکت و نمایشگاه دستاوردهای انجمن‌های علمی دانشگاه شیراز از پنجم تا هفتم مهر خبر داد.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۱۹
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج فارس از شیراز، مسعود حسین‌چاری بعد از ظهر امروز در یک نشست خبری اظهار داشت: هدف از برگزاری این جشنواره نمایه‌سازی آثار، تولیدات و دستاوردهای انجمن‌های علمی و دانشجویی، مدیریت دانش و منابع اطلاعاتی تولید شده در انجمن‌های علمی دانشجویی و نیز شناسایی، معرفی و تقدیر از این‌گونه انجمن‌های فعال در عرصه‌های گوناگون است.

وی با بیان اینکه مهرماه برای نظام‌های آموزشی فصل بهار است، خاطرنشان کرد: از میان یک‌هزار و 952 اثر، 70 اثر و درن هایت 16 اثر به‌عنوان برگزیده نهایی انتخاب و طی 10 روز کاری نیز در سایت جشنواره با تمام مستندات لازم ثبت و برای شرکت در هشتمین جشنواره ملی حرکت و رقابت با برگزیدگان انجمن‌های علمی دانشگاه‌های سراسر کشور به وزارت علوم ارسال شد.

حسین‌چاری با اشاره به اینکه فعالیت‌های حوزه معاونت فرهنگی و علمی دانشگاه شیراز در دو بخش کارهای فرهنگی و هنری، سیاسی و اجتماعی و نیز در بخش علمی دنبال می‌شود، یادآور شد: حدود 24 دانشجو از دانشگاه شیراز در المپیادهای دانشجویی برگزیده‌ شده‌اند که بیش از نیمی از آنان رتبه‌های کمتر از 10 داشته‌اند.

مدیر امور علمی دانشگاه شیراز نیز اظهار داشت: تعداد آثار شرکت‌کننده در جشنواره حرکت دانشگاه شیراز نسبت به جشنواره سال گذشته که یک‌هزار و 600 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال‌ شده بود، با رشد خوبی مواجه بوده است.

صدیقه فروتن همچنین با تأکید بر لزوم ارتباط دانشجویان با محیط خارج از دانشگاه گفت: در طول سال گذشته فشار کار ما روی ارتباط با محیط‌های خارج از دانشگاه بوده که در این میان در زمینه بازوی جراح با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نیز در زمینه‌های دیگر با بنیاد نخبگان و آموزش‌ و پرورش ارتباط‌های مؤثری برقرار شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها