جشنواره مسابقات بومی محلی بانوان بخش عقدا با همکاری بخشداری و اداره ورزش و جوانان عقدا در محل سالن هفتادر برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۱۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در عقدا، این مسابقات با سخنان پایدار بخشدار و رئیس اداره ورزش و جوانان اردکان آغاز شد.

این مسابقات با استقبال گسترده بانوانی از روستاهای سرو علیا ،سرو سفلی ،زرجوع ،شمس آباد ،عقدا ،ملکوه مزرعه نو و هفتادر  در رشته های طناب زنی ، دارت ، هفت سنگ ، طناب کشی و دو با گونی اجرا شد.

در این مسابقات 6 تیم در رشته طناب کشی ، 4 تیم در رشته هفت سنگ ، 48 نفر در رشته دارت ، 36 نفر در رشته دو با گونی و 48 نفر در رشته طناب زنی به رقابت پرداختند .
در پایان این همایش4 ساعته مراسم اختتامیه با حضور " مقیمی" مدیر کل امور روستایی،"خانم دکتر خامسی" مشاور امور بانوان استانداری،" کارگر" معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان یزد، "پایدار" بخشدار عقدا ،" فروزانفر" معاون اداره اردکان و جمعی از مسئولین برگزار شد.

مقیمی در سخنانی ضمن تشکراز برگزار کنندگان و دست اندر کاران ، این برنامه را سومین همایش بزرگ ورزش های بومی محلی و روستایی  اخیر دانست که با هدف افزایش روحیه شادابی و نشاط و حضور فعالتر بانوان برگزار شده و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری کلیه دستگاههای زیربط این مراسم حداقل ماهی یکبار به میزبانی  یکی از بخش ها یا روستا ها برگزار گردد.

در پایان به برگزیدگان حکم و مدال و جوایزی به رسم یاد بود اهدا شد و از شرکت کنندگان از طرف بخشداری پذیرایی برای ناهار بعمل آمد .

داوری این مسابقات را خانم ها افخمی، دهقان ، محمدی ، فاطمیون و عامری بر عهده داشتند.

فهیمی نماینده ورزش و جوانان عقدا و افخمی کارشناس ورزش بانوان اردکان مسئول هماهنگی و برگزاری این دوره از مسابقات بود.

 

ارسال نظرات