امام جمعه ابرکوه:

دفاع مقدس؛ الگویی برای برچیدن فتنه‌های جدید در جهان اسلام است

امام جمعه ابرکوه دربیانیه ای به مناسبت هفته دفاع مقدس تاکید کرد: الگو پذیری از ایثار و وحدت روزهای دفاع مقدس، زمینه‌ برچیدن فتنه جدید از دامن جهان اسلام را فراهم خواهد کرد.
کد خبر: ۸۵۷۲۲۱۰
|
۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ابرکوه، امام جمعه ابرکوه در پیامب به مناسبت هفته دفاع مقدس آورده است:

 31شهریور ماه، سرآغاز هفته دفاع مقدس، یادآور رشادت‌های حماسه‌آفرینانی است که در سال‌های نخستین پس از پیروزی انقلاب اسلامی در برابر حضور خصمانه دشمن بعثی و حمایت‌های مستکبرین زشت کردار، لبیک گویان به فرمان رهبر و مقتدای خویش، دوران مقدسی را در دفاع از انقلاب وکشور اسلامی آفریدند که همچنان در تاریخ بلند این سرزمین چون نگینی درخشنده و تابناک است.

با گذشت بیش از ربع قرن از پایان پیروزمندانه دفاع مقدس هشت ساله ملت ایران برابر جبهه متجاوزین به میهن اسلامی، آثار و پیامدهای مقاومت حیرت انگیز رزمندگان غیور اسلام امروز در عرصه بسیاری از تحولات منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای هویدا شده است به گونه‌ای که تحت تاثیر گسترش نهضت بیداری و مقاومت اسلامی، حامیان صدام جنایتکار و در راس آنان آمریکا و رژیم صهیونیستی سخت‌ترین شکست‌ها را بویژه در جنگ‌های 33 روزه و 22 روزه و نیز اخیراً در صحنه یارگیری برای حمله به سوریه متحمل شده‌اند.

امروز به برکت انقلاب اسلامی خط مقاومت در منطقه مستحکم شده است و دشمن گاه با قدرت نرم و گاه با قدرت سخت با جنگی هوشمند در پی ضربه زدن به مقاومت است. اگر امروز سرنوشت نظام و انقلاب مانند انقلاب های الجزایر و انقلاب های اخیر در خاور میانه از راه خود منحرف نگردیده و همچنان در مسیر اولیه خود حرکت می کند بلا شک ثمره ی خون فرزندانی است که در استواری بر عقاید خود به درجه ی ایثار رسیدند. یادمان نرود که جنگ پایان نیافته و دشمنی ها همچنان باقی است .. و تنها میدان نبرد تغییر یافته است .

بی‌تردید در شرایط کنونی که جهان اسلام با دسیسه‌چینی‌های شوم از پیش برنامه‌ریزی‌ شده صهیونیسم جهانی و دشمنان اسلام تحت لوای تروریست‌هایی همچون داعش روبرو گشته است، لازم است تا با الگوپذیری از ایثار و وحدت روزهای دفاع مقدس، زمینه‌ برچیدن فتنه جدید از دامن جهان اسلام را فراهم آورند.

هفته دفاع مقدس فرصتی مغتنم را پدید آورده است تا از رشادت‌ها و دلاوری‌های مردان و زنان وفداکاری یاد کنیم که با خون خویش آینده انقلاب اسلامی را بیمه کردند، شهدائی که در بارگاه الهی عند‌ربهم یرزقون‌اند و همچنین مجالی برای یادآوری و گرامیداشت ایثارگری‌های جانبازان و اسیرانی است که یادگاران حاضر روزهای عشق و آزادگی هستند.

به رغم عملیات روانی جبهه رسانه‌ای سلطه و ارتجاع، حرکت توقف‌ناپذیر انقلاب اسلامی و جوامع و ملل آزادیخواه و حق طلب، که تحت تاثیر دفاع مقدس ملت ایران شتاب و توسعه یافته است، تقابل راهبردی بین جبهه حق و باطل در دوران معاصر را در نقطه‌ی سرنوشت‌سازی قرار داده است و بر هم خوردن نظم سیاسی و امنیتی ساخته امریکا و لابی صهیونیستی در جهان به مثابه حقیقتی انکارناپذیر، نوید بخش آینده‌ای امید آفرین برای تحقق حاکمیت مستضعفین بر سرنوشت خویش در پهنه‌ی عالم شده است.

قدرت بازدارندگی دفاعی و بالندگی علمی امروز جمهوری اسلامی که جایگاه برتر منطقه‌ای و ایفای نقش بازیگری فرامنطقه‌ای را برای ایران رقم زده و قدرت‌های بین المللی را به تکریم وتحسین کشور و شکل دادن یک فرایند رقابتی نوین برای تعامل و همکاری با نظام وادار ساخته است، محصول حماسه جهاد و شهادت طلبی تربیت یافتگان مکتب ولایت فقیه در هشت سال دفاع مقدس و مقاطع پس از آن است.

باشد که همچون سالهای دفاع مقدس با وحدت و یکپارچگی، با همدلی و همزبانی همه نیروهای اسلامی و انقلابی امت شهید پرور ایران، سربلند و استوار به سازندگی و آبادانی کشور پرداخته و به حراست و پاسداری از مرز های مقدس جمهوری اسلامی ایران همت گماشته و جان بر کف آماده اطاعت از فرامین فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (حفظه الله ) باشیم.

 

ارسال نظرات