برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان دیر با رژه نیروهای نظامی، انتظامی و ادارات این شهرستان در محل پارک خلیج فارس آغاز شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۵۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵

ری بسیج از بوشهر، در این آیین فرمانداردیر با گرامیداشت یاد و خاطره ایثارگری های رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس گفت: باید هوشیار و گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم.
حمزه اعتماد افزود: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس در مقابل کشور متجاوزی که مورد حمایت قدرت های بزرگ دنیا بود ایستادند و نگذاشتند یک وجب خاک از پیکره ایران اسلامی جدا شود.
وی گفت: امروز کشور آزاد و درمسیر توسعه و پیشرفت و در راستای اقتصاد مقاومتی صاحب استقلال هستیم که این ها همه مدیون خون پاک شهداست.
جانشین فرماندهی منطقه چهارم دریایی سپاه عسلویه نیز در این آیین گفت: طرح حمله به ایران از سوی کشور عراق و استکبارجهانی نابودی نظام اسلامی بود که با ایستادگی رزمندگان اسلام دفع شد.
بهرام درویشی افزود:امروز آمریکا در مقابل رزمندگان و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ذلیل است و ملت ما با بصیرت و ولایت پذیری و حمایت از دولت و همدلی مقابل دنیا خواهد ایستاد.
در هفته دفاع مقدس 200برنامه فرهنگی ، سیاسی ، اجتماعی و ورزشی در شهرستان دیربرگزار می شود که 48 برنامه آن شاخص می باشد.
در این آیین نیروهای موتوری نظامی ،شناوری، انتظامی و ادارات شهرستان دیر در حالیکه پرچم و تصاویری از امام (ره) و مقام معظم رهبری دردست داشتند، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند./

انتهای پیام /

ارسال نظرات
پر بیننده ها