مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا ناحیه دیر:
مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا ناحیه دیر گفت: تابستان امسال 145 نفر از دانش‌آموزان بسیجی از 22 مدرسه با همکاری آموزش‌وپرورش در اردوهای هجرت سه شرکت کردند.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۴۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از دیر، احمد مغدانی امشب در نشست با خبرنگاران، اقتصاد مقاومتی را تنها فرمول رسیدن به قله استقلال اقتصادی دانست و اظهار داشت: برای رسیدن به کارآمدی نظام مبتنی بر دین و اندیشه‌های دینی باید اصل استقلال اقتصادی را هدف‌گذاری و فرمول اقتصاد مقاومتی را مردمی کنیم.

وی افزود: در سال گذشته در بخش گلخانه به 10 نفر، در بخش پرورش دام سبک و شتر برای خرید  1500 رأس به 15 نفر، پرورش یک هزار مرغ بومی به 12 نفر، پرورش ماکیان به 2 نفر، پرورش زنبورعسل به یک نفر، صنایع‌دستی دو نفر، آبزیان یک نفر و در بخش پرورش قارچ خوراکی به 2 نفر، در قالب عقود اسلامی و قرض‌الحسنه برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی به بسیجیان تسهیلات پرداخت شد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه سیدالشهدا دیر بابیان اینکه در سال جاری مبلغ 5 میلیارد ریال برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان دیر اختصاص یافت، گفت: پرونده 30 نفر از متقاضیان برای بررسی و کارشناسی به جهاد کشاورزی شهرستان ارسال‌شده است تا بعد از اعلام نتیجه نهایی به بانک معرفی شوند.

مغدانی اقتصاد مقاومتی را نیازمند اعتماد، امید، آینده‌نگری دانست و خاطرنشان کرد: تابستان امسال 145 نفر از دانش‌آموزان بسیجی از 22 مدرسه با همکاری آموزش‌وپرورش در اردوهای هجرت سه شرکت کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات