نیروهای نظامی و انتظامی دشتستان با اجرای رژه در اوّلین روز از هفته دفاع مقدس در برازجان مرکز این شهرستان، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۳۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۲
به گزارش خبرنگار بسیج دشتستان، در این مراسم که با حضور دکتر ارسلان زارع فرماندار و رئیس شورای تأمین امنیت دشتستان، جمعی از مسئولین، خانواده­های معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد فرمانده تیپ پیاده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: این روزها یادآور حماسه­ها و فداکاری­های رزمندگانی است که به فرمان امام خود لبیک گفتند و از اسلام و مکتب خود آگاهانه و جانانه پاسداری کردند.

سرتیپ دوم پاسدار صفری تصریح کرد: دشمنی که مرزهای کشور ما را به طول 1200 کیلومتر مورد تعرض قرار داده و مراکز حساس ما را مورد تهاجم قرار داده بود در واقع می­خواست انقلاب و نهضتی که نشأت گرفته از نهضت حسین بن علی (ع) بود را از بین ببرد امّا به همت جوانان این سرزمین به خاک مذلّت نشسته و سرکوب و در عالم رسوا شد.

وی خاطرنشان کرد: امروز همه ما وظیفه داریم همان گونه که در زمان جنگ توانستیم با وجود تحریم­ها به پیروزی دست یابیم هوشیارانه و با همه وجود با حضور در صحنه از راهی که امام خمینی (ره) پیمودند و امروز هم رهبر فرزانه و فرمانده شجاع و بلامنازع انقلاب آن را ادامه داده­اند لبیک گفته و از آن پاسداری کنیم.

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان نیز در این مراسم گفت: هفته دفاع مقدس یادآور رشادت­های شهدا و ایثارگرانی است که برای اجرای فرمان ولی خود در مقابل تمام کفر و استکبار جهانی ایستادند و مایه شگفتی برای تمام دنیا شدند که امام خمینی (ره) خود رهبر تمام عملیات­های این جنگ در شرایط سخت بودند.

سرهنگ پاسدار نعمت اله غلامپور اظهار داشت: امروز دشتستان قهرمان با دارا بودن بیش از ده هزار رزمنده، بیش از صد هزار بسیجی و یک تیپ پیشکسوتان بازسازی شده حضرت امیر (ع) افتخار دارد که اعلام کند در همه حال حاضر به انجام مأموریت­ها و مبارزه با استکبار جهانی است.

امام جمعه برازجان نیز در این مراسم گفت: گرامی­داشت هفته دفاع مقدس یادآور برهه­ای از زمان است که درِ جهاد برای مدّتی گشوده شد که اگرچه جنگیدن با دشمن مشکلاتی را برای ملّت ما به وجود آورد امّا شاهد دستاوردهای زیادی نیز برای این ملّت بودیم.

حجت الاسلام مصلح تصریح کرد: بالا رفتن توان رزمی رزمندگان و بسیجیان و رسیدن به مرحله قدرت بازدارندگی، خارج شدن فکر حمله مجدد به کشور از سر دشمن، دمیدن روح تعهد و ایثار در جامعه، تجلی قدرت اسلام و مسلمین، نزول امدادهای غیبی، به وجود آمدن روحیه ابتکار و اختراع و دریافت اجر و پاداش الهی در سایه جهاد و شهادت از جمله دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس است که ملّت ما به آن دست یافت.

در این مراسم یگان­های نمونه پیاده و موتوری سپاه حضرت جوادالائمه (ع) دشتستان، گروه 216 فاطر منطقه دوم ندسا، گروه 26 سلمان ندسا، فرماندهی انتظامی، بسیجیان حوزه­ها و کانون­های مقاومت، گردان­های 116 و 117 امام حسین (ع) نزسا، آتش­نشانی و خدمات ایمنی، تاکسیرانی، اتوبوسرانی، شبکه بهداشت و درمان و اداره راه و شهرسازی از مقابل جایگاه رژه رفتند و پهپادهای ساخته شده توسط بسیجیان دشتستان نیز به اجرای نمایش و تصویربرداری و عکاسی از مراسم رژه پرداختند.

انتهای خبر/

ارسال نظرات