با صدور پیامی

فرمانده سپاه تنگستان از حضور با صلابت بسیجیان در رژه 31 شهریور تقدیر کرد

فرمانده سپاه تنگستان با صدور پیامی از حضور با اقتدار بسیجیان در مراسم رژه نیروهای نظامی، انتظامی و بسیجیان قدیر کرد.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۳۶
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، حماسه ملت ایران در دفاع مقدس، نمایشگر قله ظرفیت‌های انسانی مردم این سرزمین خدایی و از بزرگ‌ترین افتخارات این ملت است.

بی تردید تاریخ 8 ساله دفاع مقدس ملت سلحشور ایران، همواره بر تارک افتخارات او خواهد درخشید و صفحات زرین این دوران بزرگ مشحون از فداکاری اسطوره های بی بدیلی است که شرف و عزت شهادت را بر ننگ و ذلت ترجیح دادند.

امروز و در این برهه از زمان آنچه مورد نا امیدی و ایجاد یاس در دل دشمنان قسم خورده انقلاب و نظام الهی ایران اسلامی است حضور مردم با بصیرت در صحنه های مختلف انقلاب اسلامی است .

 اینک در سی و ششمین سالگرد گرامیداشت آغاز دفاع مقدس ملت ایران مسئولین دلسوز شهرستان از امام جمعه محبوب و بسیجی اهرم تا فرماندار شهرستان همچنین شهردار بسیجی و دیگر مسئولین ادارات و نهادها گرفته تا مردم ولایت مدار و با بصیرت تنگستان خوش درخشیده و در این سالروزشکوهمند حضوری زیبا را به نمایش گذاشتند که نتیجه ای جز رضایت حضرت ولی عصر(عج الله) و شادی نائب بر حقش مقام معظم رهبری را در پی نخواهد داشت.

 بی شک این حماسه حضور شما امت حزب الله برگ زريني بر التزام به آرمان هاي حضرت امام (ره)، مقام معظم رهبري(حفظه الله) و خاری بر چشم دشمنان ایران اسلامی خواهد بود لذا از حضور با بصیرت تک تک کسانی که در این عرصه زحمت کشیدند از مسئولین ارشد شهرستان و مسئولین ادارات و نهادها گرفته تا امت قهرمان و دلیر پرور تنگستان تقدیر و تشکر می گردد. 

امید است بتوانیم با یک حرکت جمعی و رویکردی بسیجی و جهادی، کشور عزیز و اسلامی مان را در برابر تهدیدات، امن و مصون نموده و آمادگی های دفاعی کشور را با حفظ آمادگی و حضور بیش از پیش و روز افزون تقویت کنیم.

سرهنگ دوم پاسدار محمد علی ملاکی

فرمانده سپاه امام علی (ع) تنگستان

ارسال نظرات
آخرین اخبار