خبرهای داغ:
به همت حوزه مقاومت شهید رحیمی فامنین انجام شد

برگزاری جشن شکوفه‌ها در واحد مقاومت زینبیه شهرستان فامنین

به همت حوزه مقاومت شهید رحیمی فامنین جشن شکوفه‌ها با حضور مسئولان شهرستانی در واحد مقاومت زینبیه شهرستان فامنین برگزار شد.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۲۹
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، جشن شکوفه‌ها در واحد مقاومت زینبیه فامنین با حضور رئیس اداره آموزش وپرورش شهرستان فامنین، فرمانده حوزه مقاومت بسیج دانش‌آموزی شهید رحیمی فامنین و جمعی مسئولین ادارات و اولیای دانش‌آموزان برگزار شد.

امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس و سراسر کشور جشن پیش دبستانی بسیج حوزه مقاومت شهید رحیمی برگزار شد و نوآموزان با شادی از زیر قرآن رد شده و با گرفتن شاخه گل و پرچم ایران از دست مربیان خود وارد کلاس شدند و با جشن و شادی و خواندن سرود به همراه مربیان خود به مزار شهدای این شهرستان اعزام شدند و به شهدا ادای احترام کردند.

فرمانده حوزه مقاومت شهید رحیمی فامنین در این مراسم گفت: نونهالان آینده‌سازان این مملکت هستند که می توانند با دستان پر از مهر و محبت خود برگ زرین دیگری بر تاریخ رقم بزنند.

مصطفی حیدری افزود: تمام والدین ومسئولین باید در تمام زمینه همپا و همیار کودکان باشند و در هیچ زمینه‌ای آنان را تنها نگذارند چراکه آنان در آینده مسئولیت آموزشگاه‌ها و ادارات را در اختیار خواهند گرفت و باید سربلند و پیروز باشند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات