فرمانده سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در تنگستان:

با ایستادگی توام با بصیرت آینده انقلاب و نظام ما روشن تر از گذشته است/ آینده از آن کسانی است که از ولایت مطلقه فقیه تبعیت می کنند

فرمانده سپاه امام صادق(ع) بوشهر گفت: گذشته ایران اسلامی بسیار روشن و آینده آن روشن تر از گذشته است و آنچه در آینده به وقوع خواهد پیوست محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار و ازمحلال امریکا است که راز آن ایستادگی و استقامت با بصیرت و ولایت مداری امت قهرمان ایران اسلامی است.
کد خبر: ۸۵۷۲۱۲۵
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج در تنگستان، سردار فتح الله جمیری در آیین رژه نیروهای نظامی ، انتظامی و بسیجیان تنگستان گفت: باید به جاودانگی و مقاومت و پایداری شما تنگستانیها درود فرستاد و حضور با شکوه شما در مراحل و مقاطع مختلف  انقلاب را پاس داشت.

وی افزود: اگر در هفته دفاع مقدس  در خیلی از شهرها و استانهای کشور  از حماسه سازان جنگ هشت ساله یاد می کنند در تنگستان که مهد دلیر مردان است  ما از کسانی  که بیش از صدو هشتاد سال دفاع مقدس داشتند تجلیل می کنیم.

سردار جمیری تصریح کرد: از تنگستانی  که با سابقه درخشان نزدیک به دویست سال  دفاع مقدس  و از شخصیت های بزرگی چون شهیدان باقر خان و احمد خان تنگستانی وهمچنین شهید رئیس علی دلواری  که از شهدای نبرد با استعمار انگلیس در سالهای نه چندان دوربودند و شهید سرافراز مبارزه با استکبار جهانی شهید مهدوی یاد می کنیم و آن را افتخاری برای استان بوشهر می دانیم.

وی گفت: در گذشتهای دور هرجا دشمن قصد تعرض به ایران را داشته است  چه در شمال بخش هایی از آذربایجان  و شرق قسمتی از افغانستان و نیز به رسمیت شناختن بحرین نقاط مختلفی را از دست داده ایم اما در این 200 سال گذشته  به علت دلاور مردی مردم این خطه از خاک استان بوشهر  حتی یک وجب هم به دست دشمنان داده نشد و  در دوران دفاع مقدس نیز این حماسه تکرار شد تا یک وجب از خاک مهین پهناورمان به دست دشمنان قسم خوزرده نیافتد و این همواره افتخار و جای بسی شکر گذاری و قدردانی دارد.

جمیری اضافه کرد: امروز حضور شما در این عرصه  نشان از آمادگی و صلابت شما دارد و با تاسی از تجربه دفاع مقدس قدرتی را به رخ دشمنان می کشید که خود عین بازدارندگی است و دشمنان اسلام و مهین اسلامی ما نخواهند توانست چشم طمع خود را متوجه این انقلاب و کشور اسلامی کنند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: به قطعیت می توان گفت که آمادگی شما چندین برابر آمادگی در دوران دفاع مقدس است و امروز شما نه تنها در مقابل تهدیدات سخت دشمن آمادگی دارید بلکه آماده اید تا  در مقابل تهدیدات امنیتی  و نرم دشمنان فعالیت بیش از پیش داشته باشید.

وی تاکید کرد: آنچه مسلم است حضوربسیجی در میدان عمل به این خاطر است که فضیلت های انقلاب زنده بماند .

سردار جمیری گفت: امروز به برکت انقلاب و خون شهدا و دلاوری رزمندگان در دوران دفاع مقدس  و پیشرفتهای روز افزون نظام ما در حدی از آمادگی قرا داریم که دنیا به عنوان قدرت جهانی به ما نگاه کند و همواره تمام شرق و غرب بر این قدرت ما معترفند.

وی تاکید کرد: دشمنان ما به قدرت رزمندگان در دوران دفاع مقدس و ایستادگی جانبازان سرافراز و خانواده معظم شهدا و ایثارگران که رمز موفقیت نظام مقدس اسلامی بوده همواره اعتراف می کنند.

جمیری اظهار داشت: دشمن قسم خورده همواره به عینه می بیند که یادگاران عزیزی از دوران دفاع مقدس چون سردار سرافراز سپاه اسلام قاسم سلیمانی  در عمق بخشی خارجی  جز موفق ترین انسانهایی است که می تواند با پشتیبانی الهی کارهای بزرگی انجام دهد.

وی گفت: ما امروز باید قدر خانواده معظم شهدا ، ایثارگران و جانبازان و آزادگان سرافراز را بدانم و باید با ادامه راه شهدا که همواره راه پیروزی است انقلاب و نظام الهی مان را به جلو سوق دهیم.

سردار جمیری اضافه کرد: گذشته ایران اسلامی ، استان بوشهر و مردم قهرمان این خطه دلاور خیز بسیار روشن است و مطمئنا آینده ما روشن تر از گذشته ما خواهد بود.

وی گفت: در گذشته اگر مروری کنیم موفقیتهایی چون سقوط شاه ظالم، سقوط و نابودی صدام و بلوک شرق را دیده ایم و آنچه در آینده به وقوع خواهد پیوست محو شدن اسرائیل از صحنه روزگار و ازمحلال امریکا خواهد بود که راز و رمز آن در ایستادگی، و استقامت با بصیرت شما و همچنین ولایت مداری امت قهرمان ایران اسلامی است.

سردار جمیریرافزود: با بصیرت و ولایت مداری و استکبار ستیزی شما آینده  از آن حزب اللهی ها و بسیجی ها خواهد بود.

فرمانده سپاه امام صادق(ع) گفت: مطمئنا آینده از آن کسانی است که از ولایت مطلقه فقیه تبعیت می کنند و با این حرکت نورانی  و قدوم مبارک شما در صحنه هایی همچون امروز آینده ای بس درخشان  در انتظار ایران اسلامی است.

ارسال نظرات